خط عمل الاسناكس من شركة المهندس منسي

خط عمل الاسناكس من شركة المهندس منسي

خط عمل الاسناكس من شركة المهندس منسي
خط عمل الاسناكس من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : إزيك يا باش مهندس

المهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : إزي الحال أخبارك إيه

المهندس منسي : الحمدلله اتفضل معاك

العميل : الله يبارلك يا رب، بقول لحضرتك كنت عايز أسأل حضرتك على خط السناكس، التكلفة كلها تعمل كام؟

المهندس منسي : عايز إيه….

العميل : خط الإنتاج بتاع السناكس يعمل كام كله؟

المهندس منسي : أنا متخصص في مكن التعبئة والتغليف

العميل : بقول لحضرتك كنت عايز أسأل على خط إنتاج السناكس كله بيعمل كام؟

المهندس منسي : أنا متخصص في مكن التعبئة والتغليف، أي مكنة تانية حضرتك تقدر تبعت بيها رسالة على الإيميل للشركة، والشركة فيها فريق المراسلات هيتابع مع حضرتك في خلال من 48 ساعة لأسبوع

العميل : الإيميل الموجود على الصفحة ولا حاجة تانية

المهندس منسي : آه نفس الإيميل ده

العميل : آه… طب في صفحة على الفيس

المهندس منسي : صفحة على الفيس دي شركة، صفحة على الفيس دي عشان تبص على الحاجة بس، إنما دي شركة ما ينفعش تراسلهم على الفيس

العميل : نخش على الإيميل إزاي طيب

المهندس منسي : هبعتلك الميل دلوقتي في رسالة حالاً

العميل : خلاص ماشي يا حاج، عامة برده لو أنا معرفتش أخش على الميل عاوز أعرف سعرها كام…

المهندس منسي : لا هوه إنت مش هتخش على الإيميل، إنت تخش على الإيميل بتاعك وتبعت رسالة ليهم، همه هيردوا عليك

العميل : تمام.. ماشي، طب اديلي الرقم دلوقتي

المهندس منسي : حاضر ماشي

العميل : اسم حضرتك إيه بقى؟

المهندس منسي : أنا مستشار الشركة مش مبيعات

العميل : اسم حضرتك إيه بس

المهندس منسي : مهندس منسي

العميل : ماشي يا باش مهندس، اتشرفنا بيك يا باش مهندس

المهندس منسي : ماشي يا باشا

العميل : اتفضل يا باشا

 

Author: Engineer Mansy