ماكينات تعبئة عبوات سوائل 1 لتر

المهندس منسي : السلام عليكم
العميل : ألو السلام عليكم …
المهندس منسي : وعليكم السلام و رحمة الله وبركاته
العميل : لوسمحت أنا كنت بسأل علي مكنة تعبئة السوائل اللي هي الرأسي
المهندس منسي : آه
العميل : هو الموجود عند حضرتك أنبوبتين و أنبوبة ولا أنبوبة بس
المهندس منسي : أنبوبة أيه دي ؟
العميل : اللي هي القزازة اللي بتتعبه
المهندس منسي : في عندنا 2 و 3 و 4 و في واحد نزل
العميل : واحد
المهندس منسي : آه
العميل : طب الواحد سعرها إيه و الاتنين نزل ؟
المهندس منسي : لتر و لا ؟
العميل : آه تعبئة لتر
المهندس منسي : (1000 ) و ال 2 بتعمل
العميل : طب وهي موجودة عندك حضرتك يعني لو جينا هندفه تمنها و هناخدها
المهندس منسي : آه متاحة
العميل : العنوان باب الشعرية
المهندس منسي : آه بنقبل بالمصري عادي يعني مش شرط تجيب
العميل : طب ماشي