ماكينة تعبئة الطحينة في برطمان أو مطربان من شركة مهندس منسي

ماكينة تعبئة الطحينة في برطمان أو مطربان من شركة مهندس منسي

ماكينة تعبئة الطحينة في برطمان أو مطربان من شركة مهندس منسي
ماكينة تعبئة الطحينة في برطمان أو مطربان من شركة مهندس منسي

العميل : السلام عليكم المهندس منسي اسمي بلال ووالدي بيأسس شركة طحينة وعاوز خط تعبئة طحينة في 3 مراطبين (الجرات الحديثة) 250 غرام و 450 غرام و 950 غرام ولازم يشمل التغطية بالغطاء الحراري والغلاف المطبوع الحديث

العميل : عايز كوتيشن منك بسعر معقول

المهندس منسي : ماكينة تعبئة الطحينة في برطمان أو مطربان ستجدها في الرابط:

http://www.m2pack.com/filling404.html

العميل : أنا عايز فل أتوماتيك مع الغلاف المطبوع والغطا

المهندس منسي :  نعم يوجد ماكينات تعبئة الطحينة في مرطبانات أوتوماتيك يوجد منها اثنين مخرج وأربعة مخارج أي اثنين مخرج يعني تعبي 2 مطربان في كل ضربة أما الأربعة نازل أي الأربعة مخارج تعبي 4 مطربانات في كل ضربة وعملية لصق الغلاف المطبوع ياريت تحدد شكل الغلاف هل هو استيكر أو بلاستيك وإذا كان بلاستيك أيه نوعه سليف شرينك ولا ليبل قطع ويبتلزق من الطرف

أنا عايز اللي تعبي 4 (4 حنفيات) وبالنسبة للغطاء لازم يكون حراري إندكشين أما الغلاف يكون شرينك

المهندس منسي :  آه بالنسبة لوحدة التعبئة أربعة نوازل سعرها ووحدة الإندكشن الأوتوماتيكية سعرها 3 آلاف ووحدة الشرنك سعرها كل الأسعار دي في الأوتوماتيك

العميل : ماشي يا باشا ممكن تديني فيها كوتيشن بالإيميل وفي مجال للتنزيل شويه بالسعر وبرضه عاوز 3 قوالب للغطاء مع كل وزن يعني 3 قوالب لل 250 جرام و 3 قوالب لل 450 غرام و 3 قوالب لل 950 جرام

العميل : والنبي تظبطلي السعر شويه في الكوتيشن والقوالب برضه معاهم عشان أقدر أقنع الوالد ونخلص بسرعة

المهندس منسي :   ابعت الطلب بتاعك على الإيميل بتاع الشركة info@m2pack.com

العميل : أنا بعت على الإيميل وما وصلنيش رد إيميل هو bilalm84@outlook.com

المهندس منسي :   ممكن يكون موصلش لفريق مراسلات الشركة من فضلك أعد إرسال الإيميل مرة أخرى

العميل : بعت الإيميل ومستني ردكم

 

Author: Engineer Mansy