ماكينة فلوباك لتغليف الكيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : كيف حالكم شركة منسي؟ أنا فخر الدين من السودان
المهندس منسي : أهلاً وسهلاً بك
العميل : حابي أستفسر عن مكنات تغليف الكيك وإذا عندكم وكيل أو فرع بالسودان
كيف هي الأسعار
المهندس منسي : آه عندنا مكن تغليف الكيك، في منه نص أتوماتيك وفي منه أتوماتيك هاند فيد اللي هوه تلقيم يدوي، في النص أتوماتيك ، وفي أتوماتيك تلقيم يدوي ، وفي أتوماتيك تلقيم يدوي برده بـ، ولكن هنا بيفرق الكيكة شكلها إيه؟؟ يعني شكل الكيك إيه؟
العميل : الكيكة إن شاء الله مستطيلة، حجمها ما كبير صغير بتكون مستطيلة يا الله أنا ممكن أصور الكيكة ذاته وأرسل إياها كده، وإنت كمان ممكن تصورلي المكنة اليدوي والتاني، أي مقطع عندك عشان تعملي الخيارات كلها، أنا بشوف شو اللي بتنفع معايا نتفق تاني على الأسعار والحاجات دي