مكنه تعبئة السوائل ومكنه الخلط من شركة المهندس منسي

مكنه تعبئة السوائل ومكنه الخلط من شركة المهندس منسي

مكنه تعبئة السوائل ومكنه الخلط من شركة المهندس منسي
مكنه تعبئة السوائل ومكنه الخلط من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

المهندس منسي :أيوه

 

العميل : لو سمحت مكنة تصنيع الجيل اللي هي 404 بتعمل كام تصنيع… يعني تقلب الجيل وتعبيه وتصنعه بكام؟

المهندس منسي :هوه اللي بتقلب الجيل لوحدها واللي بتعبيه لوحدها، إنت عايزها كام مللي؟

العميل : يعني تبدأ من 250 لغاية 1000،

المهندس منسي :دي عامله 1

العميل : يعني كام مصري؟

المهندس منسي :ضربها في سعر ال النهاردة

العميل : تمام… يعني اللي بتعبي لوحدها واللي بتصنع لوحدها؟

المهندس منسي :آه اللي بتخلط لوحدها

العميل : طب اللي هي بتصنع بكام؟

المهندس منسي :ده الميكسر بقى بيبقى حسب الكمية اللي إنت عايزها، إنت عايز ربع طن، نص طن، طن

العميل : ربع طن تعمل كام؟

المهندس منسي :بتعمل في حدود…. طب يعني استنى ثانية واحدة خليك معايا

العميل : ماشي يا فندم

المهندس منسي :عايز سنجل جاكت ولا دبل جاكت؟

العميل : نعم؟؟؟؟

المهندس منسي :عايز سنجل جاكت ولا دبل جاكت؟

العميل : ماشي دبل.. الدبل بتعمل كام والسنجل بتعمل كام؟

المهندس منسي :السنجل بتعمل 1 والدبل بتعمل 2

العميل : عندكم مكتب في إسكندرية هنا ولا في القاهرة؟

المهندس منسي :لا في القاهرة بس

العميل : تمام.. يعني لازم أروح لحضرتكم ولا ممكن عن طريق عن بعد يعني؟

المهندس منسي :ممكن عن بعد عادي لو إنت واثق فينا ابعتلنا الفلوس وإحنا نشتغلك

العميل : تمام.. ماشي

المهندس منسي :ماشي

العميل : شكراً يا فندم

 

Author: Engineer Mansy