مكنه تعبئة السوائل ومكنه الخلط من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
المهندس منسي :أيوه
العميل : لو سمحت مكنة تصنيع الجيل اللي هي 404 بتعمل كام تصنيع… يعني تقلب الجيل وتعبيه وتصنعه بكام؟
المهندس منسي :هوه اللي بتقلب الجيل لوحدها واللي بتعبيه لوحدها، إنت عايزها كام مللي؟
العميل : يعني تبدأ من 250 لغاية 1000،
المهندس منسي :دي عامله 1
العميل : يعني كام مصري؟
المهندس منسي :ضربها في سعر ال النهاردة
العميل : تمام… يعني اللي بتعبي لوحدها واللي بتصنع لوحدها؟
المهندس منسي :آه اللي بتخلط لوحدها
العميل : طب اللي هي بتصنع بكام؟
المهندس منسي :ده الميكسر بقى بيبقى حسب الكمية اللي إنت عايزها، إنت عايز ربع طن، نص طن، طن
العميل : ربع طن تعمل كام؟
المهندس منسي :بتعمل في حدود…. طب يعني استنى ثانية واحدة خليك معايا
العميل : ماشي يا فندم
المهندس منسي :عايز سنجل جاكت ولا دبل جاكت؟
العميل : نعم؟؟؟؟
المهندس منسي :عايز سنجل جاكت ولا دبل جاكت؟
العميل : ماشي دبل.. الدبل بتعمل كام والسنجل بتعمل كام؟
المهندس منسي :السنجل بتعمل 1 والدبل بتعمل 2
العميل : عندكم مكتب في إسكندرية هنا ولا في القاهرة؟
المهندس منسي :لا في القاهرة بس
العميل : تمام.. يعني لازم أروح لحضرتكم ولا ممكن عن طريق عن بعد يعني؟
المهندس منسي :ممكن عن بعد عادي لو إنت واثق فينا ابعتلنا الفلوس وإحنا نشتغلك
العميل : تمام.. ماشي
المهندس منسي :ماشي
العميل : شكراً يا فندم