اسطمبات عبوات 300 مللي و950 مللي من شركة المهندس منسي

اسطمبات عبوات 300 مللي و950 مللي من شركة المهندس منسي

اسطمبات عبوات 300 مللي و950 مللي من شركة المهندس منسي
اسطمبات عبوات 300 مللي و950 مللي من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

المهندس منسي : أيوه

العميل : أيوه يا باشا إزي سعادتك

المهندس منسي : الحمد لله

العميل : إحنا شركة ميديا مديكال

المهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : مدينة بدر

المهندس منسي : أهلاً وسهلاً

العميل : أهلاً بيك يا باشا، إحنا كنا محتاجين عبوات 300 مللي و950 مللي

المهندس منسي : بص حضرتك إحنا بنشتغل بس مع الشركات اللي بتحافظ على منتجاتها، يعني مش عندنا عبوات جاهزة بنبيعها لأمة لا إله إلا الله، يعني معناها إن حضرتك بنعملك إنت العبوة الخاصة بيك إنت إزاي؟؟؟ لما حضرتك تشوف مثلاً عبوة برت بلاس أو عبوة سانسلك أي عبوة وات إيفر أياً كانت للشركات اللي هي بتحاول تحافظ على منتجاتها، بيبقى اسطمبتها هي ما ينفعش يتعمل للغير، مضبوط

العميل : آه… إنت ما عندكش حاجة جاهزة لازم الاسطمبة…

المهندس منسي : إحنا بقى بالنسبة لنا بنتعامل على الكاتجري ده، إن إحنا بنتعامل على إن إحنا ننصع للعميل اسطمبته وما ينفعش نديها لغيره

العميل : طبعاً.. طبعاً.. طبعاً، على فكرة حضرتك مبدئياً عندك اسطمبة تقدر تصنعلي بيها الشغل

المهندس منسي : آه ما ده كاتجري إحنا مش فيه، إحنا بدور دايماً على خصوصية العميل…

العميل : لأ ما هو أنا أوردي هعمل اسطمبة لعبواتي، تمام..

المهندس منسي : هي ده بقى اللي إحنا قاعدين فيها، أما بالنسبة لعبوات إن إحنا نبيعها كده دي بالنسبة لنا مش في نطاق أعمالنا يعني

العميل : طيب شكراً

المهندس منسي : العفو يا غالي

العميل : ماشي يا بيه مع السلامة

المهندس منسي : مع السلامة

Author: Engineer Mansy