أطباق لتعبئة الفراولة من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: كنت عايز أسأل حضرتك، دلوقتي إحنا شركة استيراد وتصدير، حضرتك عارف الاطباق اللي بتتحط فيه الفراولة؟
المهندس منسي: آه
العميل: تمام.. حضرتك تقدر تصنعها؟
المهندس منسي: آه أقدر
العميل: في أد إيه؟
المهندس منسي: إزاي؟؟
العميل: يعني أنا عايز مثلاً 50-60 ألف في أد إيه؟
المهندس منسي: ياخدوا معانا في حدود… مش عارف هاتلي بس المقاسات، ونوعية الخامة اللي إنت عايز تعمل زيها
العميل: ماشي يعني عينة؟
المهندس منسي: آه عينة لايف، يا إما نديلكم مكن وتصنعوها
العميل: لا إحنا مش عايزين نصنعها
المهندس منسي: مافيش مشكلة
العميل: خلاص ما هو أنا كده كده هبعت لحضرتك عينة لايف أكيد يعني
المهندس منسي: ماشي
العميل: ماشي يا فندم
المهندس منسي: مع السلامة