ماكينة لحام الأكياس البقوليات من شركة مهندس منسي

العميل:السلام عليكم.
المهندس منسي: و عليكم السلام ورحمة الله و بركاته.
العميل: رمضان كريم يا طيب.
المهندس منسي: الله أكرم.
العميل: يا طيب سؤال على السريع بسأل عن ماكينة لحام الأكياس بتاعة التعبئة؟
المهندس منسي: آه.
العميل: الماكينة شايفها أنا في الموقع بتاعكم هي البتلحم أكياس البقوليات و المكسرات والقهوة ؟
المهندس منسي: إن شاء الله.
العميل: بتروح في سير كده وبعدين بتتلحم لحام إن كان أكياس البلاستيكية أو الكرافت هذي .
المهندس منسي: إن شاء الله.
العميل: عندكوا هه؟
المهندس منسي: موجودة آه.
العميل: طيب ممكن تراسل لي تفاصيل على واتس أب ولا الإيميل ولا أي شي.
المهندس منسي: لو عايز تفاصيل أبعت لي طلب استفسار على الإيميل أبعت لك التفاصيل بتاعتها.
العميل: ما عندي إيميل بتاعك، أبعت لي إيميلك علشان أرسل لك التفاصيل.
المهندس منسي: اكتب على النت إيميل المهندس منسي .
العميل: إيميل المهندس منسي.
المهندس منسي: أيوة.
العميل: خلاص أوكيه، مين معايا لو سمحت؟
المهندس منسي: المهندس منسي معاك.
العميل: أوكيه أوكيه تشرفنا.
المهندس منسي: مع السلامة.
العميل: الله يسلمك.