مكنة برشام العبوة البلاستيكية من شركة المهندس منسى

العميل : السلام عليكم
المهندس منسى : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : إزيك يا باش مهندس أخبارك
المهندس منسى : تمام
العميل : باش مهندس مكنة البرشام عاملة كام يا باش مهندس؟
المهندس منسى : مكنة إيه في البرشام؟
العميل : الأزايز الـ 10 لتر
المهندس منسى : المكنة اللي بترشم العبوة الـ 10 لتر
العميل : آه
المهندس منسى : طب هي العبوة نوعها إيه؟ نوع البلاستيك بتاعها إيه؟
العميل : ممكن أبعتلك صورة
المهندس منسى : طب البق نفسه قطره كام؟
العميل : أبعتلك صورة طيب
المهندس منسى : آه ابعتلي المقاسات بتاعتها آه، هوه عموماً إحنا عندنا مكن البرشام اللي بيبرشم العبوات كله، الحراري، والليزر، والإندكشن، كله
العميل : تمام… طب الـ 10 لتر بيمشي معاه إيه يا باش مهندس؟
المهندس منسى : ما هو يمشي معاه الأنواع كلها
العميل : حتى الاستيكر… طب في حاجة تمشي لصق الاستيكر برده على الإزازة؟
المهندس منسى : في آه
العميل : مافيش مكنة الـ 2؟
المهندس منسى : لأ دي حاجة ودي حاجة، دي وظيفة ودي وظيفة تانية
العميل : آه… يعني كده مافيش واحدة فيها الوظيفتين دول صح؟
المهندس منسى : إزاي بقى ما هو ده ليه وظيفة في المكن ودي وظيفة تانية خالص
العميل : آه…
المهندس منسى : إزاي مكنة تعمل وظيفتين، إلا إذا حطينا المكنتين جنب بعض ممكن بقى دي تسلم لدي
العميل : آه… تمام، طب هبعتلك القطر وشوف كده أنهو مكنة يصح ليها للبرشام ده
المهندس منسى : ماشى
العميل : انا بعت لحضرتك الصورة على الميل حضرتك شوفتها
المهندس منسى : لا لسه ياغالى هشوفها وارد عليك
العميل : ماشى ياباشا متشكر لحضرتك مع الف سلامة
المهندس منسى : مع السلامة