عبوات بلاستيك لتعبئة الادوية البيطرية من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم.
المهندس منسي : الله وبركاته.
العميل : المنسي معايا.
المهندس منسي : أيوه.
العميل : إزاي حضرتك يا فندم عامل إيه؟
المهندس منسي : الحمد لله.
العميل : بقول لحضرتك لو سمحت إحنا عايزين نعمل عبوة، إحنا من إسكندرية.
المهندس منسي : أهلاً وسهلاً.
العميل : عايزين نعملو عبوة بتاعت أدوية بيطرية..بلاستيك اللي هي البلاستيك دي.
المهندس منسي : عادي نعملوها.
العميل : بس عايزين حاجة نظيفة بعد إذنك الله يكرمك.
المهندس منسي : إنت بتعامل مع المهندس منسي إنت المفروض سمعت عن الاسم ده قبل كده يعني.
العميل : انا اتشرفت بحضرتك والله
المهندس منسي : لا إحنا التوب، إحنا التوب مش مصر بس إحنا التوب في العالم، يعني إحنا الحمد لله ما تنطلعش حاجة.. إذا كانت الحاجة مضبوطة بنعملها مش مضبوطة ما بنعملهاش.
العميل : ربنا يوسع عليك يا رب، ربنا يوسع عليك، أجيب معايا عينة حضرتك أو أبعتهالك مثلاً….
المهندس منسي : ماشي.
العميل : ماشي، بتعمل كام هي؟
المهندس منسي : لما نشوفها بس الأول.
العميل : ماشي حاضر، طيب أعرف مكان حضرتك فين في القاهرة؟
المهندس منسي : إحنا عندنا باب الشعرية وحدائق القبة ومدينة نصر.
العميل : آه..
6 المهندس منسي : أكتوبر، العبور.
العميل : آه.. ماشي هاخد العناوين أنا إن شاء الله وآجي لحضرتك.آجي لحضرتك فين؟
المهندس منسي : عادي أي فرع من فروع دي هتروح تقابل أي حد هناك من المبيعات، أنا الاستشاري بتاع الشركة.
العميل : يعني يناسب حضرتك أو يناسب الناس الموجودة إن شاء الله السبت.
المهندس منسي : يوم إيه.. ماشي.
العميل : ماشي، ماشي، هي الأجازة بتاع حضرتك يوم إيه إن شاء الله.
المهندس منسي : الجمعة.
العميل : الجمعة، ماشي يا باشا، ماشي إن شاء الله بأمر الله.
المهندس منسي : شكراً، شكراً سلام عليكم.
العميل : ورحمة الله وبركاته.