ماكينة تعبئة السوائل الاتوماتيكية 4 نزل موديل 414 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : إزيك يا باش مهندس
المهندس منسي : أهلاً بيك
العميل : محمد مع حضرتك اللي كلمت بخصوص مكن التعبئة
المهندس منسي : أهلاً وسهلاً
العميل : كلمتك على المكنة اللي هي 4 نزل اللي قلتلي بـ 7000
المهندس منسي : آه
العميل : إنت قلتلي 4 نزل ومكنة التعبئة بـ 3000 يعني 10000 ، صح كده
المهندس منسي : مكنة قفل الغطا
العميل : آه.. سؤال، أنا لما باجي أشتغل وبركب الأزايز بركب 4 أزايز 4 أزايز ولا برص الأزايز جوه السير؟
المهندس منسي : آه بترص الأزايز على السير وهي بتاخد وتعمل لوحدها
العميل : وبتاخد لوحديها وتقفل يكون السير استلم من هناك
المهندس منسي : إن شاء الله
العميل : طيب أنا عايز أعرف المكنة متوفرة ولا مش متوفرة عند حضرتك؟
المهندس منسي : هي نصها متوافرة
العميل : يعني إيه نصها متوافرة مش فاهم؟
المهندس منسي : يعني تبقى وحدتين وحدة التعبئة وسير، السير دوت بيبقى معاه لوحة كهربا، فعايز نعملها لك
العميل : طب المساحة بتاعتها أد إيه تقريباً؟
المهندس منسي : خش بقى على الويب سايد بتاعنا شوف الموديل بتاعها 414 المهندس منسي
العميل : ماشي يا باشا