ماكينة تعبئة وتغليف البسكوت السادة من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: لو سمحت كنت عايز أسأل شفت فيديو إمبارح لخط بسكوت سادة، بيبقى الخط موجود عندكم كله ولا التعبئة بس مش فاهم؟
المهندس منسي: إحنا عندنا التعبئة والتغليف بس
العميل: آه.. لكن الخط كله ممكن مين يعمله؟
المهندس منسي: لا صدقني ما أعرفش
العميل: طب حضرتك في التعبئة والتغليف مش هي فلو باك في الآخر
المهندس منسي: آه
العميل: طب الفلو باك ممكن أبعتلك الميل تبعتلي قولي إيه المنتجات اللي عندكم والأسعار؟
المهندس منسي: خش على الإيميل بتاعنا ابعتلنا طلب استفسار وإحنا هنرد عليك
العميل: جميل جداً، طيب إنتم عندكم الحاجات الخامات نفسها؟
المهندس منسي: اللي هي زي إيه؟
العميل: المتالايز اللي هوه بيتغلف بيه؟
المهندس منسي: آه عندنا آه
العميل: يعني إنتم بتبيعوا خامات كمان صح؟
المهندس منسي: آه
العميل: جميل جداً، طب أنا يا بيه بيبقى بالطن ولا بالرول بالمقاس بتاع الطباعة بتاعي
المهندس منسي: آه بيبقى بالطن آه
العميل: جميل ماشي، الطن بيبقى واقف على كام طيب؟
المهندس منسي: النهاردة يعمله
العميل: سادة
المهندس منسي: آه
العميل: أنا بجبلك الديزاين وإنت تطبع عليه صح؟
المهندس منسي: مضبوط آه
العميل: آه.. طيب أقدر أعرف يطلعلي كام لفة أو كام بكرة؟
المهندس منسي: آه بعد ما بنقطع ونعمل وبتبقى توزنه تشوف الطن يطلع معاك أد إيه
العميل: آه.. جميل جداً، وفي مانيمام؟
المهندس منسي: آه ربع طن
العميل: جميل.. ماشي يا فندم
المهندس منسي: ماشي مع السلامة
العميل: شكراً