ماكينة تعبئة وتغليف البسكوت السادة من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة وتغليف البسكوت السادة من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة وتغليف البسكوت السادة من شركة المهندس منسي
ماكينة تعبئة وتغليف البسكوت السادة من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: شركة المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل: لو سمحت كنت عايز أسأل شفت فيديو إمبارح لخط بسكوت سادة، بيبقى الخط موجود عندكم كله ولا التعبئة بس مش فاهم؟

المهندس منسي: إحنا عندنا التعبئة والتغليف بس

العميل: آه.. لكن الخط كله ممكن مين يعمله؟

المهندس منسي:  لا صدقني ما أعرفش

العميل: طب حضرتك في التعبئة والتغليف مش هي فلو باك في الآخر

المهندس منسي: آه

العميل: طب الفلو باك ممكن أبعتلك الميل تبعتلي قولي إيه المنتجات اللي عندكم والأسعار؟

المهندس منسي: خش على الإيميل بتاعنا ابعتلنا طلب استفسار وإحنا هنرد عليك

العميل: جميل جداً، طيب إنتم عندكم الحاجات الخامات نفسها؟

المهندس منسي: اللي هي زي إيه؟

العميل: المتالايز اللي هوه بيتغلف بيه؟

المهندس منسي: آه عندنا آه

العميل: يعني إنتم بتبيعوا خامات كمان صح؟

المهندس منسي: آه

العميل: جميل جداً، طب أنا يا بيه بيبقى بالطن ولا بالرول بالمقاس بتاع الطباعة بتاعي

المهندس منسي: آه بيبقى بالطن آه

العميل: جميل ماشي، الطن بيبقى واقف على كام طيب؟

المهندس منسي: النهاردة يعمله

العميل: سادة

المهندس منسي: آه

العميل: أنا بجبلك الديزاين وإنت تطبع عليه صح؟

المهندس منسي: مضبوط آه

العميل: آه.. طيب أقدر أعرف يطلعلي كام لفة أو كام بكرة؟

المهندس منسي: آه بعد ما بنقطع ونعمل وبتبقى توزنه تشوف الطن يطلع معاك أد إيه

العميل: آه.. جميل جداً، وفي مانيمام؟

المهندس منسي: آه ربع طن

العميل: جميل.. ماشي يا فندم

المهندس منسي: ماشي مع السلامة

العميل: شكراً

Author: Engineer Mansy