ماكينة تغليف الزبدة الاتوماتيك والنصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته باشا ازى حضرتك ؟
المهندس منسي : الحمدلله
العميل : معلش استفسار تانى معلش بعد اذنك .
المهندس منسي : اتفضل
العميل : عارف انت الزبدة الكيلوهات ؟
المهندس منسي : اه
العميل : اللى زى بتاعة الفيرن .
المهندس منسي : اه
العميل : المكنة ديه بتاعت التغليف الا فيها عند حضرتك ولا ممكن اجبها منين
المهندس منسي : المكنة اللى هتغلف ال5 كيلو ؟
العميل : لا الواحد كيلو .
المهندس منسي : اللى بتغلف الواحد كيلو اه .
العميل : انا دخلت على اللينك بتاع حضرتك تمام لاقيت حاطط بوست فى زبدة انكو .
المهندس منسي : ايه ؟
العميل : زبدة انكو
المهندس منسي : تمام مادام هى محطوطة هتلاقيه شغله اتعمل قبل كده ممكن تاخد الرابط ..
العميل : اه ما انا دخلت على الرابط .
المهندس منسي : لا خد الرابط وابعتهولى فى رسالة وقول انا عايز من المكنة ديه ؟
العميل : اه اه طب مفيش حد يقدر يفدنى كده على طول ؟
المهندس منسي : اللى يفيدك دايركت المكن اللى موجود بضاعة حاضرة اللى عندنا احنا عندنا 40 مكنة موجودين عندنا دول ماركتنا احنا فحضرتك لو جيت تشرفنا فى المعرض وبصيت عليهم .
العميل : المعرض فين حضرتك ؟
المهندس منسي : هبعتلك الداتا بتاعة مدينة نصر حالا .
العميل : يارب يباركلك
المهندس منسي : تمام ياباشا
العميل : تمام ياباشا تسلم ..مع الف سلامة
المهندس منسي : سلام