ماكينة تغليف الزبدة الاتوماتيك والنصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الزبدة الاتوماتيك والنصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الزبدة الاتوماتيك والنصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي
ماكينة تغليف الزبدة الاتوماتيك والنصف اتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته باشا ازى حضرتك ؟

المهندس منسي : الحمدلله

العميل : معلش استفسار تانى معلش بعد اذنك .

المهندس منسي : اتفضل

العميل : عارف انت الزبدة الكيلوهات ؟

المهندس منسي : اه

العميل : اللى زى بتاعة الفيرن .

المهندس منسي : اه

العميل : المكنة ديه بتاعت التغليف الا فيها عند حضرتك ولا ممكن اجبها منين

المهندس منسي : المكنة اللى هتغلف ال5 كيلو ؟

العميل : لا الواحد كيلو .

المهندس منسي : اللى بتغلف الواحد كيلو اه .

العميل : انا دخلت على اللينك بتاع حضرتك تمام لاقيت حاطط بوست فى زبدة انكو .

المهندس منسي : ايه ؟

العميل : زبدة انكو

المهندس منسي : تمام مادام هى محطوطة هتلاقيه شغله اتعمل قبل كده ممكن تاخد الرابط ..

العميل : اه ما انا دخلت على الرابط .

المهندس منسي : لا خد الرابط وابعتهولى فى رسالة وقول انا عايز من المكنة ديه ؟

العميل : اه اه طب مفيش حد يقدر يفدنى كده على طول ؟

المهندس منسي : اللى يفيدك دايركت المكن اللى موجود بضاعة حاضرة اللى عندنا احنا عندنا 40 مكنة موجودين عندنا دول ماركتنا احنا فحضرتك لو جيت تشرفنا فى المعرض وبصيت عليهم  .

العميل : المعرض فين حضرتك ؟

المهندس منسي : هبعتلك الداتا بتاعة مدينة نصر حالا .

العميل : يارب يباركلك

المهندس منسي : تمام ياباشا

العميل : تمام ياباشا تسلم ..مع الف سلامة

المهندس منسي : سلام

 

Author: Engineer Mansy