ماكينة تغليف الحلاوة البار النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
مهندس منسي : أيوه
العميل : إزي حضرتك
مهندس منسي : الحمد لله
العميل : كنت عايز أسأل على ماكينة تغليف الحلاوة البار، عايز أعرف معلومات عنها؟
مهندس منسي : هوه في نص أتوماتيك وفي أتوماتيك إنت عايز أنهي فيهم؟
العميل : النص أتوماتيك عامله كام؟
مهندس منسي : بتعمل يعني 2000 جنيه مصري
العميل : طيب نظامها إيه؟
مهندس منسي : بيبقى الأكياس موجودة جاهزة حضرتك بتحط الحلاوة في كيس وبتحطها على سير كده السير ده بياخده ويلحمه ويودي الناحية التانية
العميل : تمام… طب واللي هي الأتوماتيك الكاملة؟
مهندس منسي : بتعمل يعني 60000 جنيه
العميل : طب بالنسبة للنص أتوماتيك دي شغلها أد إيه؟
مهندس منسي : بتعمل في حدود 2000 كيس في الساعة
العميل : طيب أقرب فرع للجيزة فين يا فندم؟
مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية
العميل : باب الشعرية اللي هوه في محطة مترو باب الشعرية
مهندس منسي : مضبوط آه
العميل : طيب أنزل باب الشعرية فين بالضبط
مهندس منسي : هبعتلك أنا الداتا بتاعت العنوان حالا وفي ارقام الناس هناك أو تتصل بالناس اللي شغالين في الفرع
العميل : تمام.. كنت برده هحتاج مكنة تغليف السلوفان اللي هوه بيبقى فوق علب برطمانات الطحينة
مهندس منسي : آه موجود آه
العميل : اللي هوه بيلحم السلوفان فوق البرطمان نفسه
مهندس منسي : موجودة
العميل : طيب تمام الله المستعان، ابعتلي العنوان وأنا هاجي أشوف المكان فين إن شاء الله
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : ماشي يا باش مهندس شكراً