ماكينة تغليف الحلاوة البار النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الحلاوة البار النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الحلاوة البار النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي
ماكينة تغليف الحلاوة البار النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

مهندس منسي : أيوه

العميل : إزي حضرتك

مهندس منسي : الحمد لله

العميل : كنت عايز أسأل على ماكينة تغليف الحلاوة البار، عايز أعرف معلومات عنها؟

مهندس منسي : هوه في نص أتوماتيك وفي أتوماتيك إنت عايز أنهي فيهم؟

العميل : النص أتوماتيك عامله كام؟

مهندس منسي : بتعمل يعني 2000 جنيه مصري

العميل : طيب نظامها إيه؟

مهندس منسي : بيبقى الأكياس موجودة جاهزة حضرتك بتحط الحلاوة في كيس وبتحطها على سير كده السير ده بياخده ويلحمه ويودي الناحية التانية

العميل : تمام… طب واللي هي الأتوماتيك الكاملة؟

مهندس منسي : بتعمل يعني 60000 جنيه

العميل : طب بالنسبة للنص أتوماتيك دي شغلها أد إيه؟

مهندس منسي : بتعمل في حدود 2000 كيس في الساعة

العميل : طيب أقرب فرع للجيزة فين يا فندم؟

مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية

العميل : باب الشعرية اللي هوه في محطة مترو باب الشعرية

مهندس منسي : مضبوط آه

العميل : طيب أنزل باب الشعرية فين بالضبط

مهندس منسي : هبعتلك أنا الداتا بتاعت العنوان حالا وفي ارقام الناس هناك أو تتصل بالناس اللي شغالين في الفرع

العميل : تمام.. كنت برده هحتاج مكنة تغليف السلوفان اللي هوه بيبقى فوق علب برطمانات الطحينة

مهندس منسي : آه موجود آه

العميل : اللي هوه بيلحم السلوفان فوق البرطمان نفسه

مهندس منسي : موجودة

العميل : طيب تمام الله المستعان، ابعتلي العنوان وأنا هاجي أشوف المكان فين إن شاء الله

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : ماشي يا باش مهندس شكراً

Author: Engineer Mansy