ماكينة لحام اكياس السكر موديل 301 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : المهندس منسي
المهندس منسي : أيوه
العميل : أهلاً وسهلاً بحضرتك، أنا كنت شفت مكنة التغليف المانيوال العادية دي
المهندس منسي : آه
العميل : دي حضرتك الصناعة بتاعتها إيه؟
المهندس منسي : التغليف إيه؟
العميل : صناعة المكنة نفسها؟
المهندس منسي : المكنة نفسها مكنة إيه؟
العميل : اللي هي هنغلف عليها سكر
المهندس منسي : مافيش يدوي في نص أتوماتيك وفي أتوماتيك؟
العميل : ما هي في موديل 301 دي إيه يا باشا؟
المهندس منسي : آه دي مكنة لحام بتاعت أكياس السكر
العميل : آه يعني بلحم يعني بعبي مانيوال بإيديا وأقفل بس عليها بس
المهندس منسي : آه تعبي مانيوال تعبي نص أتوماتيك تعبي وات إيفر، وترمي عليها وهي تروح واخده الكيس لحامها وتروح رمياه الناحية التانية
العميل : آه… يعني أنا لو عبيت مانيوال وحططتلها الكيس هي بتقفله لوحدها؟
المهندس منسي : أيوه
العميل : تمام… بينزل تاريخ الإنتاج عليها على الكيس صح؟
المهندس منسي : أيوه مضبوط
العميل : دي حضرتك صناعتها إيه مصري هنا؟
المهندس منسي : لأ دي براند
العميل : براند يعني قطع الغيار بتاعتها متوافرة وكويسة؟
المهندس منسي : براند يعني ماركة، يعني بنصنع قطع الغيار في إيطاليا… في ألمانيا.. في فرنسا.. في تايوان، في أي بلد، مش فارقة إنت في الآخر ما بتسألش الشخص إنت عملت دي فين، إنت بتسأل الماركة دي إيه، يعني إحنا ماركة، إحنا الماركة الوحيدة اللي في جمهورية مصر العربية
العميل : أيوه صح.. تمام، يعني إن شاء الله بإذن الله تكون عملية يا باش مهندس؟
المهندس منسي : إن شاء الله
العميل : هوه العنوان زي ما هو مكتوب كده حضرتك؟
المهندس منسي : إن شاء الله
العميل : هي متوفرة في المعرض
المهندس منسي : متوفرة آه
العميل : طيب تنصحني بيها إن أنا آخدها أنتج عليها شغلي إن شاء الله بإذن الله يعني لو هقفل عليها 2 طن في اليوم تقدر يعني تقفلهم هي؟
المهندس منسي : وتقفل أكتر آه
العميل : خلاص الله يبارك لك أنا إن شاء الله هاجي لحضرتك
المهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : شكراً يا باش مهندس.. شكراً جداً، سلام عليكم