اكياس بسوستة مقدمة من شركة المهندس منسي

اكياس بسوستة مقدمة من شركة المهندس منسي

اكياس بسوستة مقدمة من شركة المهندس منسي
اكياس بسوستة مقدمة من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم باشمهندس

المهندس منسي : عليكم السلام

العميل : بنسأل عن اكياس وهو أعتقد خامة أمريكية مواصفاته وسعره بالكيلو والطن وهل لديكم ماكينة تغليفه وسعرها لنتفق معكم على الكيس والطباعة التصميم لتعبئة صمغ عربي بس أهم شي الجودة والتفرد وكم طبقة الكيس وهل ممكن يقفل بعد استخدامه أنتظر ردكم

المهندس منسي : حضرتك بعت كيس وبعت عبوات وبعت حاجات كتيرة قوي، فأنا ماعرفتش حضرتك عايز أنهي كيس فيهم، ولا العبوات، ولا مكنة التغليف، هوه يستحسن الشات عموماً بتاع الواتس يستحسن طلب طلب، يعني حضرتك الأول تبعت الكيس نرد عليك، خلصت، نبدأ بعد كده نفتح في العبوات، نرد عليها نخلصها، نبدأ بعد كده نفتح في المكن… هوه المكن كله بضاعة حاضرة عندنا، مكن التعبئة والتغليف كله بضاعة حاضرة بتاع الأكياس وبتاع العبوات، نص أتوماتيك وأتوماتيك كامل، وأسعار من أول الاستثمار الصغير لغاية الاستثمار الكبير، عندنا كل كل المكن، الحمد لله وإحنا ماركة عالمية، يعني ماركة على مستوى العالم

العميل : هذا الكيس موصفاته كم طبقة وسعره بالكيلو والطن وأقل كمية منه وللعرض لو أمكن إرسال عينة منه وبعدها ندخل في مكن التغليف واللحام

المهندس منسي : هوه بالنسبة للكيس آه الأكياس موجودة عندنا، دي اسمها أكياس زيبر باج، أو أكياس بسوستة يعني، فسعر الكيس ده هيتحدد بناء على أشكال الطباعة، فمش هقدر أجزم بالطباعة قبل ما تبعتلي التصميم والطباعة بتاعتك شكلها إيه

أما عملية الأكياس فإحنا مش هنقدر نتكهن ونبعت لك كيس يقبل الاختيار أو لأ، لأن الأكياس كتيرة جداً ومقاساتها كتيرة والسكنس بتاعها كتير، فحضرتك بتبعتلي عينة، حضرتك اللي بتبعتلي عينة وأنا أعملك بناء عليها

Author: Engineer Mansy