اكياس فويل للبن الساده من شركة المهندس منسى

العميل: السلام عليكم
المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: الباش مهندس محمد
المهندس منسى: المهندس منسي معاك
العميل: كنت أنا كلمت باش مهندس محمد من شويه بخصوص أكياس الفويل بتاعت البن السادة
المهندس منسى: اللي إنت بعتهاله في رسالة على الواتس
العميل: أيوه بعتله رسالة على الواتس وما تمش الرد عليها…
المهندس منسى: ما هو بعتلك رسالة برقمه ولقيت إن أنا بعتلك رسالة بأرقام المبيعات كلها، وبعدين برده بتتصل بيا أنا تاني
العميل: أتصل بالرقم يعني اللي حضرتك بعته في الرسالة
المهندس منسى: آه بعتلك رقمه آه
العميل: تمام.. خلاص هوه الرقم أرقام تقريباً واحدة ولا…
المهندس منسى: لا آخر رقم هوه اللي بيتغير بس
العميل: آخر رقم يعني
المهندس منسى: آه
العميل: خلاص ماشي.. يعني أتصل عليه ولا دلوقتي هيبقى في تواصل مع حضرتك؟
المهندس منسى: لا اتصل بيه هوه دايركت
العميل: خلاص ماشي يا باش مهندس
المهندس منسى: ماشي، شاكر يا باش مهندس جداً
العميل: ماشي يا فندم، السلام عليكم