اكياس فويل للبن الساده من شركة المهندس منسى

اكياس فويل للبن الساده من شركة المهندس منسى

اكياس فويل للبن الساده من شركة المهندس منسى
اكياس فويل للبن الساده من شركة المهندس منسى

العميل: السلام عليكم

المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: الباش مهندس محمد

المهندس منسى: المهندس منسي معاك

العميل: كنت أنا كلمت باش مهندس محمد من شويه بخصوص أكياس الفويل بتاعت البن السادة

المهندس منسى: اللي إنت بعتهاله في رسالة على الواتس

العميل: أيوه بعتله رسالة على الواتس وما تمش الرد عليها…

المهندس منسى: ما هو بعتلك رسالة برقمه ولقيت إن أنا بعتلك رسالة بأرقام المبيعات كلها، وبعدين برده بتتصل بيا أنا تاني

العميل: أتصل بالرقم يعني اللي حضرتك بعته في الرسالة

المهندس منسى: آه بعتلك رقمه آه

العميل: تمام.. خلاص هوه الرقم أرقام تقريباً واحدة ولا…

المهندس منسى: لا آخر رقم هوه اللي بيتغير بس

العميل: آخر رقم يعني

المهندس منسى: آه

العميل: خلاص ماشي.. يعني أتصل عليه ولا دلوقتي هيبقى في تواصل مع حضرتك؟

المهندس منسى: لا اتصل بيه هوه دايركت

العميل: خلاص ماشي يا باش مهندس

المهندس منسى: ماشي، شاكر يا باش مهندس جداً

العميل: ماشي يا فندم، السلام عليكم

 

Author: Engineer Mansy