تغليف السندوتشات بورق الومنيوم من شركة المهندس منسي

تغليف السندوتشات بورق الومنيوم من شركة المهندس منسي

 

تغليف السندوتشات بورق الومنيوم من شركة المهندس منسي
تغليف السندوتشات بورق الومنيوم من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : كيف حالك حبيبي

المهندس منسي : الحمد لله

العميل : معاك محمد من السعودية

المهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : حبيبي عندكم مكاين تغليف؟

المهندس منسي : إن شاء الله

العميل : تغليف أكل جاهز، يعني ساندويتش أحطه بدجاج وأبي أغلفه بدون أي بلاستيك وبدون أي شي

المهندس منسي : بدون إيه؟؟

العميل : أقول ما أبي أستخدم بلاستيك ولا أي شي، يعني ساندويتش جاهز أبي أغلفه، عندكم الآلة هادي تغليف؟

المهندس منسي : ما هو أنا فاهم إنت هتغلفها، يعني هتغلفها في كيس بلاستيك

العميل : لأ ما أبغى كيس بلاستيك لأ، أبغى مثلاً ورق قصدير أو مثلاً الكيس هاده الشفاف

المهندس منسي : آه.. آه… يعني إنت عايز الكيس نفسه ورق قصدير…

العميل : أبغى يحافظ على حرارته،  يكون طازج فريش، عشان أنا أبيعه في المدرسة

المهندس منسي : آه… في مكنة أتوماتيك وفي مكنة نص أتوماتيك

العميل : بخصوص نفس اللي قلتهولك الآن؟

المهندس منسي : آه نفسه اللي هوه كيس الألومنيوم فويل

العميل : حلو في قصدير كده؟

المهندس منسي : آه ما هوه اسمه عندنا ألومنيوم فويل، عندكم اسمه قصدير

العميل : حلو.. طبعاً يحافظ على الحرارة وصحي وكويس

المهندس منسي : إن شاء الله

العميل : طيب على كام الآلة هادي، النص أتوماتيك والأتوماتيك؟

المهندس منسي : النص أتوماتيك ، والأتوماتيك بـ 7000

العميل : طبعاً 2000 خبزة في اليوم، 2000 تغليفة عادي؟

المهندس منسي : عادي آه الـ 2 عادي

العميل : طيب والتانية الكبيرة كام؟ الأتوماتيك؟

المهندس منسي : 7000

العميل : طيب عندك فيديو لها عشان ترسلي على الواتس آب؟

المهندس منسي : أنا والله الواتس ده أنا مش بستريحله، ابعتلي على الإيميل وأنا أبعتلك، إنما الواتس آب وأقعد أرمي..

العميل : ما عندي مشكلة، خلاص برسلك الإيميل على رسالة نصية وترسلي فيديو لها

المهندس منسي : ماشي

العميل : تمام… كام تيجيلها عبال ما تجيلها السعودية كام يوم؟

المهندس منسي : 4 أيام

العميل : حلو.. طب عندكم مكاين للعجين وكده ولا بس التغليف؟

المهندس منسي : عندنا آه

العميل : أنا أبغالي ماكينة ترتله، تعرف الترتله طبعاً؟

المهندس منسي : لأ

العميل : خبز الترتله

المهندس منسي : الترتلة… أصل المسميات بتختلف، استنى لما أشوف كده

العميل : لا الخبز أنواع، في خبز ترتله، في عربي، في لبناني

اسمه تورتله

المهندس منسي : آه ابحث عنها وشوفها

العميل : الحين برسلك رسالة نصية للإيميل حقي وبنتظر منك الفيديو

المهندس منسي : إن شاء الله

العميل : وشكراً كتير حبيبي

Author: Engineer Mansy