ماكينات تغليف الشرنك من شركة المهندس منسى

العميل: السلام عليكم،السلام عليكم
المهندس منسى: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شو الأخبار
المهندس منسى: الحمد لله
العميل: شركة المنسي
المهندس منسى: أيوه
العميل: كنا بنسأل على الشرينك //////
المهندس منسى: آه اتفضل معاك
العميل: كام سعرها؟
المهندس منسى: هي بتبدأ من
العميل: يعني بدي شرينك بتاع تغليف بتاع إزازة المياه
المهندس منسى: آه إنت عايز المكنة الكبيرة؟
العميل: لأ بتاع تغليف بتاع استيكر نص لتر عرفتها؟
المهندس منسى: آه.. يعني إنت هتعمل كام عبوة؟
العميل: نعم؟؟
المهندس منسى: بقولك عايز كام عبوة؟
العميل: والله ما سمعتك والله
المهندس منسى: طب ابعتلنا رسالة على الإيميل، هي مكنة الشرينك اللي ممكن تقضي الغرض بـ ، ما تقلقش خالص، هي دي اللي تقضي الغرض، عايز مواصفات وحاجات من دي ابعتلنا رسالة على الإيميل وإحنا هنتابع معاك
العميل: كام الطاقة بتاعها الإنتاجية بتاع الـ هادي؟
10 المهندس منسى: متر في الدقيقة، السير بتاعها بيمشي 10 متر في الدقيقة
العميل: الاستيكر بتاعها كام استيكر؟
المهندس منسى: ما هو أنا ما أعرفش طول الاستيكر وأبعادها إيه
العميل: تمام… أنا أبعت وبعدين أكلمك وبعدين أبعتلك إيميل
المهندس منسى: ماشي