ماكينات طباعة تاريخ الإنتاج والصلاحية من شركة المهندس منسي

| العميل | : | السلام عليكم |
| المهندس منسي | : | عليكم السلام ورحمة الله وبركاته |
| العميل | : | شركة المهندس منسي |
| المهندس منسي | : | أيوه |
| العميل | : | من فضلك عندك ماكينة بتاعت طباعة تاريخ الإنتاج والصلاحية؟ |
| المهندس منسي | : | آه عندنا آه عامله أو ما يعادله بالجنيه المصري |
| العميل | : | دي المكنة اللي بتطبع تاريخ الإنتاج والصلاحية، اللي هي البرينتر |
| المهندس منسي | : | آه.. آه |
| العميل | : | تقريباً بالمصري عامله كام؟ |
| المهندس منسي | : | تقريباً 1620 |
| العميل | : | دي صيني يا باشا ولا إيه؟ |
| المهندس منسي | : | لا دي ماركة براند |
| العميل | : | آه دلعناها شويه، إن شاء الله هناخد من عندكم مكنة اللي هي 902 بتاعت تعبئة النسكافيه اللي هي 3 × 1 إحنا جينا اتفرجنا عليها، وعايزين كمان معاها البرنتر بتاع الطباعة اللي بيطبع على الكيس والبرطمان والكلام ده |
| المهندس منسي | : | آه موجودة آه |
| العميل | : | دي عامله كام يا باشا؟ |
| المهندس منسي | : | عامله ، إحنا بنسمي بال وناخد بالجنيه المصري عشان بس ثبات الأسعار |
| العميل | : | طيب يا باشا، أنا ممكن آجي أتفرج عليها إمتى؟ بكرة؟ |
| المهندس منسي | : | في أي وقت، إحنا شغالين من 11-9 |
| العميل | : | ماشي يا باشا أجيلك بكرة إن شاء الله، آجي أسأل على المهندس مين |
| المهندس منسي | : | شوف الفرع اللي حضرتك هتروحه |
| العميل | : | باب الشعرية |
| المهندس منسي | : | هناك 3 بسم الله ما شاء الله |
| العميل | : | أنا جيت الفرع اللي في ظهر الحي ده |
| المهندس منسي | : | آه هو ده |
| العميل | : | خلاص ماشي يا باشا، شكراً |