ماكينات لحام اكياس من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام
العميل :انا عايز ماكينات لحام اكياس
المهندس منسي : موجودة
العميل : بص حضرتك احسبلي التكلفة 10 آلاف قطعة مع المكنة يعملوا كام ولو كده محمود هيجي لحضرتك المكتب ويخلص الموضوع، بس حضرتك بس قولي التكلفة هتبقى كام، شكراً
المهندس منسي : هوه الألف هيبقى بـ 350 جنيه، والمكنة سعرها في ، وفي ، وفي ، الفرق بس في الأوبشن، إنما الـ3 بيلحموا والـ 3 زي الفل مافيهمش مشكلة، إنت مش محتاج أكتر من أم آه مافيش مشكلة ابعتلنا بس العبوة بتاعتك وابعت المندوب بتاعك وإن شاء الله خير ما تقلقش