ماكينة التشكيل بالفاكيوم من شركة المهندس منسي

ماكينة التشكيل بالفاكيوم من شركة المهندس منسي

ماكينة التشكيل بالفاكيوم من شركة المهندس منسي
ماكينة التشكيل بالفاكيوم من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

مهندس منسي : أيوه

العميل : عايز أسأل على مكن شفط الفاكيوم موجود عندكم؟

مهندس منسي : عندنا آه

العميل : عندك مقاس أد إيه؟

مهندس منسي : عندي كل المقاسات، شوف إنت عايز مقاس إيه؟

العميل : الحاجة اللي متوفرة فوراً، يعني أنا لو جيت أدفع فلوس وآخد وأمشي، عندك حاجة متوفرة ولا هتقولي أستنى؟

مهندس منسي : لأ مافيش عندنا استنى، كله بضاعة حاضرة

العميل : تمام.. الأسعار إيه طيب المتر و70

مهندس منسي : لأ إنت عايز الفاكيوم إيه بقى، إنت بتتكلم أنهي فاكيوم….

العميل : أيوه الشفط بالضبط..

مهندس منسي : ما هو كله شفط، في شفط تشكيل، وفي شفط الهوا من الأكياس

العميل : التشكيل

مهندس منسي : التشكيل بنعمل مقاس واحد 40 × 60

العميل : ماشي

مهندس منسي : دي عامله علماً بأن ال بـ12.50 يعني 18750جنيه

مهندس منسي : دي ماركة خلي بالك

العميل : ماركة إيه؟

مهندس منسي : ماركة المهندس منسي

العميل : أيوه.. أيوه.. ماشي، طب لو عايزين نشتغل شفط فاكيوم عند حد، إنت عندك شغال

مهندس منسي : نشوف بس الشكل اللي عندك إيه ونضبط لك الدنيا

العميل : ماشي أبعتلك الأشكال على الواتس آب

مهندس منسي : لأ أحب الأشكال تكون معايا في إيدي ملموسة

العميل : خلاص ماشي، أنا عارف العنوان إنت في باب الشعرية، صح

مهندس منسي : آه.. هبعتلك أنا العنوان حالاً

العميل : خلاص وبكرة الأحد إنت أجازة ولا شغال؟

مهندس منسي : شغال

العميل : خلاص ماشي

مهندس منسي : إحنا أجازتنا الجمعة بس

العميل : خلاص ربنا يسهل ماشي يا باشا توكلنا على الله

مهندس منسي : مع السلامة

Author: Engineer Mansy