ماكينة التشكيل بالفاكيوم من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
مهندس منسي : أيوه
العميل : عايز أسأل على مكن شفط الفاكيوم موجود عندكم؟
مهندس منسي : عندنا آه
العميل : عندك مقاس أد إيه؟
مهندس منسي : عندي كل المقاسات، شوف إنت عايز مقاس إيه؟
العميل : الحاجة اللي متوفرة فوراً، يعني أنا لو جيت أدفع فلوس وآخد وأمشي، عندك حاجة متوفرة ولا هتقولي أستنى؟
مهندس منسي : لأ مافيش عندنا استنى، كله بضاعة حاضرة
العميل : تمام.. الأسعار إيه طيب المتر و70
مهندس منسي : لأ إنت عايز الفاكيوم إيه بقى، إنت بتتكلم أنهي فاكيوم….
العميل : أيوه الشفط بالضبط..
مهندس منسي : ما هو كله شفط، في شفط تشكيل، وفي شفط الهوا من الأكياس
العميل : التشكيل
مهندس منسي : التشكيل بنعمل مقاس واحد 40 × 60
العميل : ماشي
مهندس منسي : دي عامله علماً بأن ال بـ12.50 يعني 18750جنيه
مهندس منسي : دي ماركة خلي بالك
العميل : ماركة إيه؟
مهندس منسي : ماركة المهندس منسي
العميل : أيوه.. أيوه.. ماشي، طب لو عايزين نشتغل شفط فاكيوم عند حد، إنت عندك شغال
مهندس منسي : نشوف بس الشكل اللي عندك إيه ونضبط لك الدنيا
العميل : ماشي أبعتلك الأشكال على الواتس آب
مهندس منسي : لأ أحب الأشكال تكون معايا في إيدي ملموسة
العميل : خلاص ماشي، أنا عارف العنوان إنت في باب الشعرية، صح
مهندس منسي : آه.. هبعتلك أنا العنوان حالاً
العميل : خلاص وبكرة الأحد إنت أجازة ولا شغال؟
مهندس منسي : شغال
العميل : خلاص ماشي
مهندس منسي : إحنا أجازتنا الجمعة بس
العميل : خلاص ربنا يسهل ماشي يا باشا توكلنا على الله
مهندس منسي : مع السلامة