ماكينة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : شركة المهندس منسي
مهندس منسي : أيوه
العميل : معاك عبد الله الشربجي يا فندم
مهندس منسي : أهلاً بيك
العميل : أهلاً بيك يا فندم
العميل : كنت محتاج مكنة الفاكيوم يا فندم موجودة عندك
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : بكام يا فندم مانيوال ولا أتوماتيك كله؟
مهندس منسي : نص أتوماتيك
العميل : دي بكام يا فندم عامله؟
مهندس منسي : عامله 3850 و 10500
العميل : والأزايز نفسها حضرتك عندك مكن الأزايز ولا بتصنع الأزايز يا فندم؟
مهندس منسي : عندنا الـ 2 إن شاء الله
العميل : طب محتاج العبوة اللتر والـ 5 لتر موجودة عندك؟
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : بكام يا فندم طيب؟
مهندس منسي : دي حضرتك بتيجي تتفرج على العبوات وتنقي العبوة اللي تعجبك
العميل : العبوة الكويسة والسعر الكويس لأني أنا لسه ببدأ
مهندس منسي : ما هوه العبوة بيتحدد بناء على التكلفة بتاعتها، في أنواع كتيرة من العبوات، يعني في عبوة 20 جرام…..
العميل : العبوة اللي يا فندم مبيدات زراعية
مهندس منسي : ما هو أنا فاهم، أنا فاهم، في……
العميل : أنا محتاج عبوات بولي إيثيلين…
مهندس منسي : تعالى اتفرج عليها
العميل : طب فين المكان بالضبط كده
مهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً
العميل : طيب يا فندم شكراً لحضرتك