ماكينة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي
ماكينة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : شركة المهندس منسي

مهندس منسي : أيوه

العميل : معاك عبد الله الشربجي يا فندم

مهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : أهلاً بيك يا فندم

العميل : كنت محتاج مكنة الفاكيوم يا فندم موجودة عندك

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : بكام يا فندم مانيوال ولا أتوماتيك كله؟

مهندس منسي : نص أتوماتيك

العميل : دي بكام يا فندم عامله؟

مهندس منسي : عامله 3850 و 10500

العميل : والأزايز نفسها حضرتك عندك مكن الأزايز ولا بتصنع الأزايز يا فندم؟

مهندس منسي : عندنا الـ 2 إن شاء الله

العميل : طب محتاج العبوة اللتر والـ 5 لتر موجودة عندك؟

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : بكام يا فندم طيب؟

مهندس منسي : دي حضرتك بتيجي تتفرج على العبوات وتنقي العبوة اللي تعجبك

العميل : العبوة الكويسة والسعر الكويس لأني أنا لسه ببدأ

مهندس منسي : ما هوه العبوة بيتحدد بناء على التكلفة بتاعتها، في أنواع كتيرة من العبوات، يعني في عبوة 20 جرام…..

العميل : العبوة اللي يا فندم مبيدات زراعية

مهندس منسي : ما هو أنا فاهم، أنا فاهم، في……

العميل : أنا محتاج عبوات بولي إيثيلين…

مهندس منسي : تعالى اتفرج عليها

العميل : طب فين المكان بالضبط كده

مهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً

العميل : طيب يا فندم شكراً لحضرتك

 

 

Author: Engineer Mansy