ماكينة تعبئة الزئبق في عبوات 600 مللي من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: شركة م منسي
م عبد الفتاح الحداد مع حضرتك أستأذنك أتشرف باسم حضرتك
المهندس منسي: مهندس منسي
العميل: أهلاً بشمهندس
أنا كنت بابحث عن ماكينة لتعبئة الزئبق في عبوات 600 ملي جرام
وبالصدفة وجدت سوال موجه ليكم بخصوص نفس الموضوع وحضرتك رديت على السائل اعتقد أنها موجودة
نصف أتوماتيك وفل أتوماتيك
المهندس منسي: آه موجودة أوتوماتيك ونصف أوتوماتيك
العميل: الحجم فيه مشكلة 600 ملي جرام يعني قطرة في كيس بلاستيك
المهندس منسي: ممكن تشرفنا بالزيارة ونعمل تجربة عملية
العميل: تمام
المهندس منسي: عموماً طيب الشخص اللي كان بيسأل على الماكينة أخد ماكينة وجربها ولا لا
العميل: أكيد
وأكيد حاجبلك عينة عايا عينة حية
لو فيه أي فيديو موقت للماكينة
المهندس منسي: من الأفضل أن ترسل عينة ملموسة
العميل: أوك أفضل