ماكينة تعبئة السوائل 1 نزل نصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة السوائل 1 نزل نصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة السوائل 1 نزل نصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي
ماكينة تعبئة السوائل 1 نزل نصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : شركة المهندس منسي

مهندس منسي : أيوه

العميل : من فضلك كنت بسأل على مكنة التعبئة اللي هي نزل واحد اللي هي مكتوب عليها موجودة يا فندم؟

مهندس منسي : موجودة آه

العميل : هي بتعبي لحد 100 مللي مش كده؟

مهندس منسي : مضبوط نفس المواصفات اللي إنت شايفها

العميل : تمام… يعني كده بالمصري هتبقى بكام؟

مهندس منسي : حوالي 4800

العميل : ماشي يا فندم، دي أقدر أشيلها في أي وقت صح؟

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : أشكرك جداً يا فندم، أشكرك، نفس العنوان اللي هوه باب الشعرية صح؟

مهندس منسي : ماشي آه

العميل : أوكيه يا فندم أشكرك جداً

Author: Engineer Mansy