ماكينة تعبئة السوائل 1 نزل نصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : شركة المهندس منسي
مهندس منسي : أيوه
العميل : من فضلك كنت بسأل على مكنة التعبئة اللي هي نزل واحد اللي هي مكتوب عليها موجودة يا فندم؟
مهندس منسي : موجودة آه
العميل : هي بتعبي لحد 100 مللي مش كده؟
مهندس منسي : مضبوط نفس المواصفات اللي إنت شايفها
العميل : تمام… يعني كده بالمصري هتبقى بكام؟
مهندس منسي : حوالي 4800
العميل : ماشي يا فندم، دي أقدر أشيلها في أي وقت صح؟
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : أشكرك جداً يا فندم، أشكرك، نفس العنوان اللي هوه باب الشعرية صح؟
مهندس منسي : ماشي آه
العميل : أوكيه يا فندم أشكرك جداً