ماكينة تعبئة الصلصة من شركة المهندس منسي

العميل : أيوه مساء الخير يا فندم.. صباح الخير
المهندس منسي : أهلاً وسهلاً
العميل : بقول لحضرتك بالنسبة للحاجات الفاكيوم اللي موجودة عندكم على الصفحة دي متواجدة بصفة مستمرة ولا….
المهندس منسي : أيوه
العميل : طب ممكن أعرف أسعارها؟
المهندس منسي : هي مكنة بـ
العميل : آه… هي منين بقى؟
المهندس منسي : هي ماركة
العميل : أيوه من أنهي بلد يعني؟
المهندس منسي : لأ إحنا ماركة بنصنع قطع الغيار بره ونجمعها في مصر
العميل : آه… هوه مافيش غير نوع واحد يعني؟
المهندس منسي : بالنسبة للفاكيوم إنت عايز فاكيوم تشكيل ولا فاكيوم… اللي بكلمك عليها فاكيوم تشكيل، في فاكيوم تغليف
العميل : لأ فاكيوم… اشرحلي أنا ما أعرفش حته التغليف.. يعني أنا تقريباً تغليف
المهندس منسي : آه.. هوه المنتج بتاع حضرتك شكله إيه؟
العميل : سائل
المهندس منسي : عايز تعبي في فاكيوم…
العميل : صلصات وحاجات كده
المهندس منسي : لأ فاكيوم صلصات دي ما بتبقاش فاكيوم، دي بتبقى مكنة تعبئة وتغليف
العميل : لأ يعني…. هوه حضرتك فين في باب الشعرية؟
المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، غمرة
العميل : فين في مدينة نصر؟
المهندس منسي : في مكرم عبيد
العميل : لأ إديني العنوان بتاع مكرم عبيد وأنا هجيلك النهاردة
المهندس منسي : هبعتهولك في رسالة حالاً
العميل : ماشي