ماكينة تعبئة زيت التموين من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: ألو
المهندس منسي :أيوه معاك اتفضل
العميل: كنا عايزين نسأل على إم تو باك 803
المهندس منسي :آه موجودة عامله 52000
العميل: موجودة في المكان في القاهرة
المهندس منسي :إن شاء الله
العميل: بإذن الله، طيب دي تعبي لغاية آخر حاجة 1 كيلو بس
المهندس منسي :إن شاء الله
العميل: بإذن الله، طب تعبي زيت التموين
المهندس منسي :مش عارف بقى تعبي…
العميل: لا قصدي زيت التموين تشتغل فيه؟
المهندس منسي :عندنا حاجة لزيت التموين عامله 42000
العميل: دي تشتغل من كيلو لأد إيه؟
المهندس منسي :تشتغل من 100 جرام لغاية كيلو
العميل: ده آخر أسعار يعني مافيش أقل من كده
المهندس منسي :آه آخر الأسعار
العميل: طب المكن ده تصنيعه إيه؟
المهندس منسي :بتاعت زيت تموين مصري، وبتاعت الصيني دي ماركة، ماركة مش تصنيع بلد، ماركة على مستوى العالم، يعني مش تصنيع بلد، يعني إحنا المسئولين وإحنا خدمة ما بعد البيع عندنا والضمان…
العميل: ضمان أد إيه؟
المهندس منسي :ضمان سنة ضد عيوب الصناعة، و10 سنين توفير قطع الغيار لحساب العميل
العميل: طب النقل التركيب والتشغيل عليكم ولا على العميل؟
المهندس منسي :النقل على حضرتك، أما التركيب والتشغيل ده علينا
العميل: تمام… هي عايزه مكان صغير مش عايزه مكان كبير
المهندس منسي :أيوه آه
العميل: إحنا عندنا المكان حوالي 40 متر، وارتفاع السقف إحنا لسه بنعمل السقف، إحنا عاملينه 4.5 متر
المهندس منسي :إن شاء الله
العميل: بإذن الله، خلاص وده آخر كلام 52
المهندس منسي :إن شاء الله
العميل: بإذن الله ألف ألف شكر، شكراً، سلام عليكم