ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب مميزة في السعر من شركة مهندس منسي

العميل: ألو السلام عليكم.
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته .
العميل: شركة المنسي ؟
المهندس منسي: أيوة
العميل: لو سمحت مع حضرتك د / سامح الطاير كنت بسأل حضرتك لو سمحت إذا كان عندكم مكنة تعبي لي سوائل واحد مل ؟
المهندس منسي: أه إن شاء الله .
العميل: طيب ، ممكن أسأل حضرتك سؤال تاني معلش هو دلوقتي أنا عندي 12 سائل مختلفين عن بعض شوية فالكثافات والكلام زي كده وبتاع ، والهدف إن أنا الـ 12 سائل دول أحط واحد في المكنة والمكنة تنزل لي واحد مل على كل أنبوبة أو كده بضغطة زرار تمام ، ده متاح ، ولا اضطر أجيب مكنة لكل سائل ؟
المهندس منسي: يعني 12 سائل عايز المكنة تعبيهم لك وبعدين مهو هتعبي لوحده.
العميل: أنا معاك أه هو دلوقتي هركب السائل مثلاً رقم 1 في المكنة وأقعد أدوس على الزرار كل دوسة هتنزل لي 1 مل في أنبوبة .
المهندس منسي: مظبوط أه .
العميل: تمام ، خلصت ده ماشي رحت شاطف المكنة بمية مقطرة وكلام زي كده وحطيت السائل التاني ، السائل التاني ده المفروض إن كثافته مختلفة شوية عن كثافة الأولاني فبردك هيديني واحد مل مظبوط ؟
المهندس منسي: بتعبي لغاية اللزوجة بتاعة الشامبو .
العميل: أه.
المهندس منسي: بتعبي لغاية لزوجة الشامبو .
العميل: أه ، طيب المكنة دية عند حضرتك متاحة دلوقتي ؟
المهندس منسي: إن شاء الله .
العميل: الواحد مل هه .
المهندس منسي: لما تروح تقولهم قولهم عايز المكنة الديسك توب .
العميل: ديسك توب المكنة الديسك توب ، السعر فرنج كام طيب ؟
المهندس منسي: تقريبا والله أعلم 350 ( 3500 جنيه ) في الحدود دي مش فاكر .
العميل: طيب ، تمام اوكي ماشي يا فندم شكراً فاتحين لغاية الساعة كام ؟
المهندس منسي: من 11 لـ 9.
العميل: والنهارده السبت يبقوا شغالين ولا أجازة ؟
المهندس منسي: أه شغالين طول أيام الأسبوع احنا عندنا باب الشعرية حدايق القبة مدينة نصر .
العميل: ماشي يا فندم شكراً ، من 11 لـ 9 ،طيب المكنة دي ثابتة ولا هي اللي بتمشي على العبوات ؟
العميل: عادي لو عايز تمشيها مشيها إنما هي ثابتة .
العميل: هي ثابتة أه ماشي ، ماشي يافندم شكراًألف شكر .