ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب موديل إم تو باك 451 ماركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب موديل إم تو باك 451 ماركة المهندس منسي

ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب موديل إم تو باك 451 ماركة المهندس منسي
ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب موديل إم تو باك 451 ماركة المهندس منسي

العميل : مرحبا كيف الحال

المهندس منسي : اهلا وسهلا

العميل : أخي الكريم أحصل عندك زي هاي المكنة تكون ستانلس ماكينة تعبئة سوائل:

https://youtu.be/4Kjp8epPrZM

المهندس منسي : المكينة اللي حضرتك بعت الفيديو بتاعها ديت دي مكنة بتعبي عن طريق الفاكيوم، يعني إيه؟؟ يعني بتشفط الهوا وبتحط السائل، فدي بتعتمد على لحمية الإزازة، الإزازة نفسها لازم تكون محملة وقوية، في العالم العربي عموماً بيعملوا الإزازة خفيفة عشان يوروا في السعر، فعشان كده معليهاش طلب عموماً يعني، فإحنا عندنا مكنة أفضل وأدق وأقوى اللي هي مكنة تعبئة باي إنجكت، يعني إيه؟؟ يعني في بستم، البستم ده بتعايرها يقوم ضاغط الكمية اللي إنت عايرتها بالضبط

عايزها 1 نزل، 2 نزل، 4 نزل، 8 نزل، 16، 32… براحتك

العميل : صح طيب في عندك فيديو أنا عاوزها لمعمل ألبان

المهندس منسي : هوه إنت هتعبي اللبن في عبوات ولا هتعبيه في أكياس؟ لو هتعبيه في عبوات المكنة اللي أنا هبعتلك رابطها دلوقتي هي دي اللي ممكن تنفع معاك، لو هتعبيه في أكياس في مكنة تانية

العميل : عبوات واحد لتر

المهندس منسي : ماكينة تعبئة سوائل نصف أوتوماتيك إم تو باك 403 رباعية ـ أربعة نوز ماركة المهندس منسي/ تعبئة وتغليف:

https://goo.gl/U5HV8w

ده رابط المكنة 4 نزل، في منها 1 نزل، وفي منها 2 نزل، وممكن تزود عدد النوازل براحتك، ممكن تكرر عدد النوازل براحتك، عايز 8، عايز 16، عايز 20… براحتك مفتوحة يعني ممكن تعملها 72 نزل، ممكن تعملها 200 نزل، ولا تفرق

المهندس منسي : هبعتلك كمان رابط الفيديوهات بتاعت نفس المكنة هتلاقيها وهي واحد نزل، هتلاقي ليها فيديوهات وهي 1 نزل، وهتلاقي ليها فيديوهات وهي 2 نزل، وهتلاقي فيديوهات وهي 4، وهي 8، وهي 12، وهي 24 نزل… يعني قلب في الفيديوهات، قلب واتفرج يعني

403/ نتائج البحث/ فيديو ماكينات التعبئة والتغليف:

http://m2pack.me/videopackagingmachine/?s=403

العميل : طيب انا بشرحلك عن الوضع وانت بعدين حتعرف شو الي مناسب  احنه محتاجينه خفيفة عشان كل الشحن الي عندنا بحري ولو شحناها بحري حتكون مرتفعة القيمة مع الشحن  ثاني شي عندنا عامل الصيانة مافي عندنا ناس بقطر مختصه بهاي الشغلات  فا اذا تقدر تعملي زي هديك يكون افضل لانو هديك خفيفة الوزن وسعرها مناسب ك بداية للمشروع ولا تحتاج الى كهربا أو إذا عندك حل آخر أرجو موافاتي به لكن أنا راح أحتاج كل أسبوع إلى حقيبة الستيكر شرنك حراري للعب

المهندس منسي : هوه الطاقة الإنتاجية المطلوبة أد إيه؟ يعني حضرتك عايز تنتج في اليوم أد إيه أو في الساعة أد إيه؟

العميل : احنه ننتج بال 8 ساعات 3000 لتر منها 1500 لتر عبوات لتر والباقي 200 ملي

المهندس منسي : هوه الطاقة اللي حضرتك محتاجها بسيطة جداً جداً جداً لأبعد الحدود اللي ممكن تتخيلها، يعني إنت دلوقتي ممكن مكنة ديسك توب بـ وزنها كله حوالي 15 كيلو تشغلك وفي مكنة تانية اللي هي البستمية اللي هي بتشتغل بالهوا ديت سعرها في حدود يعني في مكنة ديسك توب يعني تحطها على الترابيزة وتشغلك، ديت تعملها في الساعة حوالي 500، 500 × 8 = 4000

المهندس منسي : طب التانية اللي هي البستمية، البستمية بتعمل في الساعة من 1000-1200 يعني هتعملك 8000 إزازة في اليوم، وعامل واحد هوه اللي هيشغلها، ودايماً من ناحية التشغيل إحنا المكن بتاع المهندس منسي ماركة المهندس منسي أهم ميزة فيه بساطة التشغيل، بساطة التشغيل وبساطة الصيانة

طيب خليك أخدتها وفي مشكلة، هتخش على الفيديوهات اللي على النت هتلاقينا حلين كل المشاكل ورافعينها على النت مغرقين النت حل إذا اعترضتك أي حاجة، يعني الدنيا هتبقى قدامك أون لاين عادة الشركات دايماً إن همه بيعرضوا لك المكن للبيع وبس، إنما إحنا بنعرض المكن للبيع، وبنعرض المكن إزاي تشغله، وبنعرض المكن إزاي تفصصه، وإزاي تفكه، وإزاي تغسله، وإزاي تنقله، وإزاي تعمل كل حاجة… يعني الحاجات بتاعتنا كلها فنيات وكلها هندسة وصناعة، لأن إحنا مصنعين، مش مصنعين بنصنع، إحنا بنعمل إيه؟؟؟ إحنا بنرسم وبنعمل تصميم للمكن بتاعنا وبنبعته بره بيتصنع وبنكمل عليه أجزاء هنا وبنجمعه وبيبقى تمام إحنا المكن بتاعنا من بساطته، من بساطة تشغيله، ومن كتر ما حطينا له فيديوهات وكلام من دوت بقى أبسط مكنة لغاية دلوقتي، يعني أبسط مكن في التشغيل

العميل : مكنة الديسك توب في رابط لها

المهندس منسي : آه هي إحنا مسمينها ديسك توب، ديسك توب يعني بتتحط على المكتب يعني، هبعتلك الرابط بتاعها دلوقتي حالاً، هبعتلك رابط المواصفات الأول وبعديه رابط الفيديوهات

ماكينة تعبئة سوائل ديسك توب موديل إم تو باك 451 ماركة المهندس منسي/ تعبئة وتغليف:

https://goo.gl/LCpoYR

451/ نتائج البحث/ فيديو ماكينات التعبئة والتغليف:

http://m2pack.me/videopackagingmachine/?s=451

العميل : المكنة جميلة طيب في شفت عندكم مكنة ثانية تغلق الأكواب أتوماتك لأنو أنا في شفت عندكم مكنات كثيرة وفي خطة للتعامل معاكم وإذا كان في اتفاق أنا أنزل مصر وأزوركم هناك

المهندس منسي : في مكنة عندنا بيغلق الأكواب آه، المكنة بنبدأ من ، يعني إنت معاك المكنة الديسك توب اللي أنا بعتلك الفيديو بتاعها بتعبي في الكوبايات لو إنت هتعبي في الكوبايات، وبعد ما تعبي في الكوبايات تغلقها بقطعة الألومنيا أو قطعة البلاستيك، في مكن بيغلق بقطعة البلاستيك، وفي مكن بيغلق بقطعة الألومنيوم فويل، واخد بالك، الـ2 موجودين وبيبدأوا من

Author: Engineer Mansy