ماكينة تعبئة كاتشب نصف أتوماتيك من شركة مهندس منسي

العميل: السلام عليكم
بسأل عن ماكينة تعبئة الكاتشب نصف أوتوماتيك وأتوماتيك المواصفات والسعر بالجنيه المصري
كل الأنواع المحلية والعالمية
المهندس منسي: آه موجود عندنا نص أتوماتيك وأتوماتيك كامل، بس هوه السؤال إنت هتعبي كاتشب في أكياس ولا في عبوات؟
بالنسبة للنص أتوماتيك تقدر تعبي في أكياس وعبوات، أما بالنسبة للأتوماتيك بتبقى في أكياس أتوماتيك كاملة، أو في عبوات أتوماتيك كاملة، أما النص أتوماتيك تقدر تشغل عليها أكياس أو عبوات مع بعض عادي
العميل: نص أتوماتيك والورق المونيوم بولي إثلين طبقتين أو ثلاثة
متشكر جداً لحضرتك إنك رديت عليا بسرعة شكراً لاهتمامك، أنا بسأل على النص أتوماتيك تمام، أنا بشتغل عليها تغليف لمادة عسل، نفس شكل وظروف العسل الملكي لو سمعت عنه، الشغل ده بيتغلف على ورق ألومنيوم بولي إيثيلين طبقتين أو 3 طبقات، عاوز برده أعرف بالنسبة للسعر بتاعها والتكاليف أد إيه؟؟ شكراً
ومكنة لحام الي هيا السحاب بدخل راس الكيس وهي بتسحب وتتلحم لحام عريض ذي أكياس اللبن كدا بس بورق ألمومنيوم
المهندس منسي: هي مكنة التعبئة النص أتوماتيك بتعمل ، اللي بتعبي في أكياس أو عبوات، أما المكنة الأتوماتيك الكاملة بتعمل 4
بالنسبة للألومنيات برده عندنا، اللي هوه ورق الألومنيا برده عندنا، الألومنيا البولي إيثيلين برده عندنا، الطبقتين والثلاثة، عندنا كل الأنواع: الطبقتين، والـ3 طبقات، والـ4 طبقات، والـ 7 طبقات، والـ 6 طبقات
العميل: ممكن صور للمكن النص والفل أتوماتيك
ولاو فديو يكون عظيم جداً
المهندس منسي: من فضلك تابع مع مبيعات الشركة
العميل: شكراً