ماكينة تعبئه وتغليف العسل الاسود من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئه وتغليف العسل الاسود من شركة المهندس منسي

ماكينة تعبئه وتغليف العسل الاسود
ماكينة تعبئه وتغليف العسل الاسود

المهندس منسي: .سلام عليكم.

العميل: سلام ورحمة الله وبركاته.. باش مهندس محمود.. باش مهندس حمادة؟

المهندس منسي: لا مهندس منسي معاك.

العميل: إزايك يا ريس إزاي حضرتك؟

المهندس منسي: أهلاً بيك.

العميل: ألو معاك المهندس هاني مجدي.

المهندس منسي: أهلاً بيك.

العميل: كنا عايزين حضرتك ماكينات تعبئة وتغليف للعسل الأسود.

المهندس منسي: آه.

العميل: فإحنا عازين نعرف العنوان بالضبط يا باش مهندس؟

المهندس منسي: هبعتلك العنوان في رسالة حالاً.

العميل: يعني هوه إحنا في الطريق دلوقتي، إحنا في أحمد سعيد وداخلين على شارع الجيش.

المهندس منسي: ما هو صدقني أنا عملية الوصف بالنسبالي هتوهك.

العميل: آه.

المهندس منسي: فأنا هبعتلك العنوان في رسالة، إنت طلع الرسالة وهتلاقي فيها 3 تليفونات همه هيوصفولك أحسن مني.

العميل: طيب ماشي يا فندم… ماشي، شكراً.

 

Author: Engineer Mansy