ماكينة تعبئه وتغليف العسل الاسود من شركة المهندس منسي

المهندس منسي: .سلام عليكم.
العميل: سلام ورحمة الله وبركاته.. باش مهندس محمود.. باش مهندس حمادة؟
المهندس منسي: لا مهندس منسي معاك.
العميل: إزايك يا ريس إزاي حضرتك؟
المهندس منسي: أهلاً بيك.
العميل: ألو معاك المهندس هاني مجدي.
المهندس منسي: أهلاً بيك.
العميل: كنا عايزين حضرتك ماكينات تعبئة وتغليف للعسل الأسود.
المهندس منسي: آه.
العميل: فإحنا عازين نعرف العنوان بالضبط يا باش مهندس؟
المهندس منسي: هبعتلك العنوان في رسالة حالاً.
العميل: يعني هوه إحنا في الطريق دلوقتي، إحنا في أحمد سعيد وداخلين على شارع الجيش.
المهندس منسي: ما هو صدقني أنا عملية الوصف بالنسبالي هتوهك.
العميل: آه.
المهندس منسي: فأنا هبعتلك العنوان في رسالة، إنت طلع الرسالة وهتلاقي فيها 3 تليفونات همه هيوصفولك أحسن مني.
العميل: طيب ماشي يا فندم… ماشي، شكراً.