ماكينة تغليف الجوالات من شركة مهندس منسي

العميل: السلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل: عندكم الماكينة تغليف الجوالات ؟
المهندس منسي: هوه تغليف الجوالات دي كلمة تحتيها حاجات كتيرة قوي إزاي؟؟؟ في تغليف لعلبة الجوال، وفي تغليف للجوال نفسه، وفي تغليف للشاشة بتاعت الجوال
العميل: لا تغليف الجوال بالكامل
المهندس منسي: آه يعني العلبة بتاعت الجوال، يعني حطيتي الجوال في قلب علبته وعايزه تغلفي
العميل: لأ أنا الجوال نفسه بغلفه، الآي فون نفسه أبغى أغلفه
المهندس منسي: آه… آه… طيب أستسمحك ابعتلي بس صورة للغلاف اللي إنت عايزه زيه وإن شاء الله خير
العميل: أنا قريت إن في عندكم ماكينة لتغليف الجوال
المهندس منسي: بصي ماكينات تغليف الجوال من حيث الأوبشن كتيرة جداً إزاي؟؟؟ في تغليف الجوال نفسه اللي هوه السكرينة، وفي تغليف الجوال نفسه اللي هوه بيغلف بيحطله كفر من ورا، وفي تغليف الجوال العلبة، وفي تغلف الجوال العلبة الخارجية
العميل: آآآآآه، لأ إنت عارف اللي يسمونه سيكبة دي؟
المهندس منسي: سكرين بدي
العميل: آه سكرين بدي، يعني تغليف الجوال كامل، الشاشة، والجوانب… كامل
المهندس منسي: آه
العميل: هاده عندكم ولا لأ الآلة؟
المهندس منسي: أكيد كل مكن التغليف بدون استثناء عندنا
كام عندكم؟ وإيش الأسماء اللي عندكم؟
المهندس منسي: ابتعتلي بس رسالة على الواتس وفيها صورة التغليف اللي إنتي عايزها وإن شاء الله هنبعتلك المكنة
العميل: أنا ما أعرف اسمها، أنا أبغى الآلة، ما أعرف اسمها بصراحة
المهندس منسي: شكل التغليف ابعتي مش الآلة
العميل: آه شكل التغليف ..ماشي
المهندس منسي: مع السلامة