ماكينة تغليف الزجاجات بالشرينك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الزجاجات بالشرينك من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف الزجاجات بالشرينك من شركة المهندس منسي
ماكينة تغليف الزجاجات بالشرينك من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : لو سمحت كنت عايزه أسأل على اسبرنتات للغطا إزازة 30 مللي

مهندس منسي : عايزه قطعة الشرينك ولا عايزه المكنة؟

العميل : لأ عايزه القطعة نفسها، ما ينفعش تستخدم

مهندس منسي : والله إحنا ما نعرفش عملية إحنا نعرف مكن، لأنه إحنا سبورت على المصانع والمنتجين

العميل : آه… طيب حضرتك مكانك فين؟

مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل : إنتم فاتحين للساعة كام؟

مهندس منسي : من 11-9

العميل : آه يعني إنتم قفلتم النهاردة خلاص بالفعل

مهندس منسي : أجازتنا يوم الجمعة

العميل : معلش عندي سؤال، هي محتاجة مكنة؟

مهندس منسي : هوه أنا ما أعرفش أتعامل مع الشرينك إلا بمكن، عشان الشكل نفسه يطلع مضبوط، ما أعرفش كلمة شرينك بالنسبة لي يعني مكنة

العميل : طيب مكنة الشرينكات دي بكام بقى؟

مهندس منسي : بتعمل في حدود

العميل : يعني كام مصري؟

مهندس منسي : دقيقة واحدة، إحنا بنحسب بـ 18، يعني 400 × 18 = 7200 جنيه

العميل : المكنة دي بيشتغل عليها أي شرينك صح؟

مهندس منسي : أي شرينك آه، يشتغل على بق الإزازة وعليها كلها يعني

العميل : طيب شكراً، أنا هسجل رقم حضرتك اللي هنا علي النت وهجيلك

مهندس منسي : لا أنا هبعتلك بقى تليفون المبيعات في رسالة، إنتي عايزه أنهي فرع؟

العميل : لو في حاجة في المعادي ماشي أنا قريبة منه

مهندس منسي : أبعتلك أكتوبر دلوقتي في رسالة وإنتي بقى تابعي معاه

العميل : طيب بتبيعوا الشرينكات نفسها؟

مهندس منسي : آه بنبيع الخامات بتاعت الشرينكات والمقاسات وكل حاجة

العميل : خلاص ماشي شكراً، ألف شكر، مع السلامة

Author: Engineer Mansy