ماكينة تغليف بالسلوفان من شركة المهندس منسي

العميل: سلام عليكم
المهندس منسي: عليكم السلام
العميل: شركة المهندس منسي
المهندس منسي: أيوه
العميل: لو سمحت كنت عايز أعرف الشركة اللي إنت فيها دي التغليف بتاعها اللي هوه ممكن أغلف مثلاً بوسترات كبيرة للصور؟ ولا حاجات صغيرة؟
المهندس منسي: ده هوه أنا مش عارف.. طب ابعتلي صورة الحاجة اللي إنت عايز تغلفها كده
العميل: طب أنا عايز أعرف إنت بتغلف إيه بالضبط؟
المهندس منسي: مهوه عشان أقولك أنا بغلف إيه إحنا عايزين إيه… حاجات كتيرة قوي، نقعد نقول بنشتغل في العبوات الدوائية، وبنشتغل في العبوات الغذائية، وبنشتغل في العبوات الصيدلانية، والعبوات الكيماوية.. هنقول حاجات كتير قوي، إنت قرب عليا المسافة وابعتلي صورة الحاجة اللي إنت عايزها
العميل: طب أنا هقولك.. ماشي هبعتلك بس أنا هعرفك حاجة، أنا فاتح محل كودكس في شارع النزهة في أول عباس وأنا عندي بوسترات كبيرة زي مثلاً 40 × 50 وببقى عايز أغلفها زي السلوفان، إنت عندك حاجة زي كده؟
المهندس منسي: آه عندي آه
العميل: طب بتتكلف كام لو في نصيب إن شاء الله؟
المهندس منسي: ما هوه إحنا مش بنغلف للغير، إحنا بنديلك المكنة وهنديلك الخامة وإنت هتغلف عندك
العميل: آه… طيب ماشي شكراً يا باشا