ماكينة تغليف شرينك مع قطاعة موديل 107 من شركة المهندس منسي

العميل : مساء الخير
مهندس منسي : مساء الخير يا فندم
العميل : يعطيك العافية
مهندس منسي : الله يبارلك
العميل : أخي الكريم هم أدور أنا على ماكينة شرينك، شرينك مع قطاعة
مهندس منسي : آه
العميل : يعني نص أتوماتيك
مهندس منسي : آه
العميل : طيب أنا عم أدور بالإنترنت لقيت الموقع موجود شركة منسي
مهندس منسي : موجود عندنا آه
العميل : طيب هادا الرقم تبعي على واتس آب ممكن أنا برسلك صورة إذا بتحب اللي أنا بدي إياها شوفها على النت عندك
مهندس منسي : ممكن
العميل : أنا قريت عليها إم تي 7 ما هيك هي دي اللي بتيجي مع نص أتوماتيك
مهندس منسي : همه مكنتين مكن فرن ومعاه قطاعة…
العميل : نعم هادا المطلوب.. قطاعة أتوماتيك ولا بإيدك كده تنزلها؟
مهندس منسي : النص أتوماتيك
العميل : يعني القطاعة إنت بإيدك تنزل القطاعة ولا…
مهندس منسي : آه
العميل : ولا لوحدها بتشتغل القطاعة
مهندس منسي : بإيدك تنزل القطاعة آه
العميل : آه ما في عندك واحدة أتوماتيك؟
مهندس منسي : الأتوماتيك دي بنعملها بالطلب
العميل : بالطلب
مهندس منسي : آه
العميل : طيب الأتوماتيك ما فيك تبعتلي مواصفاتها أو شو سعرها؟
مهندس منسي : اكتب بس 118 الباش مهندس منسي
العميل : دي شو سعرها؟
مهندس منسي : هي الفرن بيبقى عامل 430 ، والقطاعة النص أتوماتيك عامله 350
العميل : 350، و450
العميل : 430… طيب ما في تبعتلي صور على الواتس لو سمحت
مهندس منسي : ما هوه الواتس هيبقى صعب إن أنا أبعتهم، ولكن إنت ممكن تبعت طلب استفسار على الإيميل هنبعتلك الرابط بتاعها، يا إما…
العميل : طيب 430 و 350
مهندس منسي : على العموم موجودين على الإنترنت أردي إنت لو كتبت، إنت لو عايز الأتوماتيك اكتب 118 المهندس منسي، لو عايزها نص أتوماتيك اكتب 107 المهندس منسي هيجيلك كل حاجة الفيديوهات وكل حاجة فيها
العميل : السعر
مهندس منسي : والأسعار وكل حاجة
العميل : كله موجود؟
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : إيه حبيبي هي المكينة 108 شو سعرها
مهندس منسي : أنا أعرف سعرها عندنا، سعرها عندنا 430 و650 و750 ، وفي مقاس تاني اللي هو 220 اللي هوه 20 × 40 ده سعرها 600 والقطاعة 350
العميل : طيب لحظة شوي، بالنسبة لهاي أد إيش تاخد قياس الرول؟
مهندس منسي : في واحدة اللي هي الصغيرة، نخلينا في الكبيرة أحسن مقاس 20 × 40
العميل : يعني الرول تاخد أد إيه؟
مهندس منسي : 40
العميل : 40 الرول 40
مهندس منسي : العرض 40.. معاك…
العميل : طيب هادي المكينة أد إيش…
مهندس منسي : عرض لغاية 40، يعني افرض عايز عرض 10 ولا حاجة عادي
العميل : فهمت عليك، العرض 40 هادي شو سعرها؟
مهندس منسي : ، والقطاعة 350، القطاعة سعرها ثابت في كل الأحوال
العميل : يعني 1250، لا 350 و 600 يعني 950
مهندس منسي : آه 950
العميل : 950 ، طيب إذا واصله جدة
مهندس منسي : هوه واصله جدة من مصر أعتقد السعر يزيد عليها
العميل : يعني ندفع عليها
مهندس منسي : آه.. آه 100 –
العميل : طب بالطيران
مهندس منسي : ما هوه السعر بالطيران، ما إحنا كنا بنحاسب…
العميل : بالطيران 150
مهندس منسي : إحنا كنا بنحاسب بالوزن
العميل : يعني هلأ بتكلف تقريباً 1100 كاملة واصلة جدة
مهندس منسي : لا.. لا بس
العميل :
مهندس منسي : آه.. آه.. 1050 – 1100 فعلاً
العميل : طيب، إنت في عندكم مجال تبعتلي عرض سعر على هذا رقم علىه الواتس آب؟
مهندس منسي : هوه عرض السعر على الواتس آب بالنسبة لي فيري هارد يعني صعب….
العميل : أنا بعتلك إيميلين همه موجودين عندك
مهندس منسي : همه هيردوا عليك، هوه أردي إحنا مش أنا اللي برد على الإيميل، في فريق مراسلات في ناس قاعده مخصوص للمراسلات
العميل : طيب الله يديك الخير، تمام الله يديك الخير يا رب، على كل حال أنا أرسلتلك إيميلي هلأ مشان تبعتولي الرد، الله يديك الخير
مهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : مدة التسليم أد إيش يعني؟
مهندس منسي : البضاعة حاضرة
العميل : نعم؟
مهندس منسي : البضاعة حاضرة
العميل : جاهزة يعني على طول تبعتوها
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : إن شاء الله، عندكم بالنسبة لهاده بدكم اعتماد بالبنك ولا كيف؟
مهندس منسي : وات إيفر، براحتك عايز تعملها اعتماد بالبنك يبقى مكلف بالنسبة لك، على أساس هيأخرك وهيقولك 20 تويست وحاجات من دي، أما حوالة ما فيهاش تويست ولا فيها حاجة، ولكن….
العميل : يعني عندكم رقم حساب أحولكم في حسابكم….
مهندس منسي : براحتك يا باشا عندنا أرقام حسابات…
العميل : طيب… تمام.. تمام…
مهندس منسي : هوه الأفضل هوه إحنا بنقولك على اللي ما يكلفش يعني، لكن افرض إنت عايز تبعت باسم شركة عشان يبقى عندك ثقة في الحاجة، إنت بعت باسم شركة مش باعت باسم شخص، ولا حاجة دي بنديلك رقم الحساب بتاع الشركة وتبعت عليه
العميل : نعم.. نعم
العميل : طيب بإذن الله، الله يديك الخير يا رب شكراً يا عيني
مهندس منسي : ولا يهمك
العميل : حضرتك مين بس إذا بدي أكلمك مرة تانية؟
مهندس منسي : أنا المهندس منسي ولكن هوه التعامل مش هيبقى معايا التعامل هيبقى مع المبيعات اللي هيكلمك التاني المهندس حمادة
العميل : طيب شكراً يا عيني، الله يديك الخير
مهندس منسي : مع السلامة
العميل : يعطيك العافية أهلاً وسهلاً، مع السلامة