ماكينة تغليف علب البارفان من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : إنت شفت الماكينة اللي هيا علي النت دي ؟
مهندس منسي : ماكينة إيه؟؟
العميل : ماكينة التغليف
مهندس منسي : ما هو مكن التغليف كتير
العميل : أمير معاك
مهندس منسي : أمير مين؟
العميل : إمباح بعت.. أمير
مهندس منسي : بتاع إيه؟؟؟ ما هو في عدد كبير من المستفسرين، فقولي…
العميل : إمبارح قلتلي ابعتلي الماكينة اللي شفتها أنا على اليوتيوب عملتلك كوبي على كده وبعتلك على الفايبر، اتصلت بيك قلتلي لحظة أشوف الماكينة وأرجعلك
مهندس منسي : أنا ما عنديش فايبر، أنا مشترك بس….
العميل : أنا اتصل الرقم هادا اللي اديتهولي علي النت عندك إمبارح
مهندس منسي : ما هو في عدد كبير يا أمير، طب قولي إنت عايز تغلف إيه؟
العميل : عايز أغلف علب برفان، عطورات
مهندس منسي : علب طرقة عطورات
العميل : هاي الآلة اللي بدي إياها عم بتغلف علب برفان عطورات، بتغلف أشياء كتير، 90 مللي لتر، على 70
مهندس منسي : آه… علب برفان
العميل : آلة.. آلة تغليف علب برفان
مهندس منسي : عايز آلة تغلف علب البرفان.. ماشي
العميل : راح أرسلك إس إم إس هلق، فيه وبتخش على النت وبتشوف الماكينة اللي أنا بريدها
مهندس منسي : ماشي يا غالي
العميل : عم تفهمني؟
مهندس منسي : يعني شويه
العميل : هلق راح أبعتلك ماسيج راح تلاقي فيه لينك كده على اليوتيوب…
مهندس منسي : ماشي ابعتلي الماسيج على الواتس وأنا هبص عليه وربنا ييسر
العميل : على الفايبر ممكن؟
مهندس منسي : لا والله أنا عندي واتس بس
العميل : آه… معنا كتير واتس آب…
مهندس منسي : لو مش عارف تبعته على الواتس ابعته على الميل
العميل : هقوم بتنزيل الواتس آب على الموبايل وراح أبعتلك الماسيج على الواتس آب، على النمرة اللي هيا … ؟
مهندس منسي : طيب
العميل : مع السلامة
مهندس منسي : السلام عليكم
العميل : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته