ماكينة تقفيل علب الصغيرة من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
مهندس منسي : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : ممكن والنبي أكلم الباش مهندس منذر
مهندس منسي : ده تليفون المهندس منسي
العميل : آه ما أنا عارف، بس أنا كنت عايز المهندس منذر عشان منذر رقمه راح مني فأنا جيبت ده من على النت، فممكن نمرته بس عشان…
مهندس منسي : هبعتلك نمرته في دلوقتي حالاً
العميل : طيب يا سيدي متشكرين، مين معايا؟
مهندس منسي : المهندس منسي
العميل : المهندس منسي؟
مهندس منسي : أيوه
العميل : إزيك يا باش مهندس أخبارك إيه؟
مهندس منسي : الحمد لله
العميل : إحنا الشركة المصرية لخدمات اللي خدنا من عندك المكنة اللي هي بتقسم 4 جهات دي
مهندس منسي : آه…
العميل : لما جينا خدنا منك المكنة الشركة المصرية
مهندس منسي : خدتوها إمتى؟
العميل : خدناها من فترة دي، من فترة، أنا خدتها منك إنت شخصياً، قبلتك في المكتب وقعدت معاك في المكتب بالليل، وبعدين رحت خدتها من منذر هناك في باب الشعرية وحملناها من هناك
مهندس منسي : ماشي يا باشا
العميل : بقالها حوالي أكتر من سنة ونص تقريباً، بس طبعاً يحيى ومنذر هما اللي بيعملوا لنا الصيانة على طول، لما بنتكلم بيجولنا هنا يعملوا لنا الصيانة على طول
مهندس منسي : ماشي يا باشا
العميل : ربنا يخليك يا باش مهندس
مهندس منسي : مع السلامة
العميل : بقولك يا باش مهندس أنا آسف معلش ممكن أسأل سؤال بعد إذنك
مهندس منسي : اتفضل
العميل : المكنة اللي بتقفل الكبايات اللي هي بتاعت الصغيرة اللي بتقفل الوش بتاع العلبة من فوق موجودة؟
مهندس منسي : موجودة آه
العميل : دي عاملة كام عبوة صغيرة
مهندس منسي : في حاجة بـ ، وفي حاجة بـ 350
العميل : بتقف العلب الشيشات الصغيرة دي بتقفلها من فوق كده
مهندس منسي : بتقفلها آه
العميل : تمام… طيب يا باش مهندس أنا متشكر جداً، ممكن حضرتك معلش تبعتلي بس رقم منذر عشان أكلمه بعد إذن حضرتك
مهندس منسي : هبعتهولك حالاً
العميل : شكراً يا باش مهندس شكراً جزيلاً