ماكينة سلفنة علب الزيتون موديل 101 ماركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم. شركة إم تو باك.
المهندس منسي : أيوه.
العميل : حضرتك كنت عايز أستفسر عن مكن اللي هوه السلفنة الحراري.
المهندس منسي : آه.
العميل : حضرتك هوه المكن إيه نظامه أسعاره المواصفات بتاعته؟
المهندس منسي : هوه حضرتك هتسلفن إيه؟
العميل : هوه حضرتك هو علب فيها زيتون وهنسفلنها هنسلفن العلبة بالغطا يعني.
المهندس منسي : آه.. هوه في سعر 430 وفي سعر .
العميل : المكنة؟
المهندس منسي : آه.
العميل : طب هي المكنة موجودة على النت أو حاجة؟ أو حضرتك ممكن تبعتهالي إيميل أو كده؟
المهندس منسي : آه بس ابعتلنا طلب استفسار على الإيميل وإحنا هنردلك عليه خلال 48 ساعة.
العميل : تمام حضرتك، يعني طلب استفسار أكتب إيه في الطلب، مكنة اسمها إيه.
المهندس منسي : اتكلم براحتك.. خد راحتك خالص.
العميل : بقول لحضرتك أكتب إيه في الميل؟ أكتب إيه لحضرتك؟
المهندس منسي : اكتب اللي إنت عايزه، أنا عندي علبة، صورها، ابعت صورها كده يعني.
العميل : تمام.. تمام يا فندم.
المهندس منسي : يعني استفيض اكتب اللي إنت عايز تكتبه عادي.
العميل : تمام أوكيه ماشي.
المهندس منسي : يعني مافيش ديباجة حكومية هنفرضها عليك.
العميل : لأ مش موضوع ديباجة حكومية، إنت مثلاً حضرتك فهمتني قولتلي مثلاً بـ400 و600 ممكن حضرتك تقولي اسم المكنة مثلاً أحطها يبعتولي تفاصيلها.
المهندس منسي : مكنة موديل 101 المهندس منسي.
العميل : تمام مكنة موديل 101 ماركة المهندس منسي.تمام أوكيه مرسي شكراً.