ماكينة لحام الاكياس النص اتوماتيك موديل 301 ماركة مهندس منسي

| العميل | : | السلام عليكم |
| المهندس منسي | : | عليكم السلام ورحمة الله وبركاته |
| العميل | : | شركة المهندس منسي |
| المهندس منسي | : | أيوه |
| العميل | : | حضرتك عارف الأكياس الفويل ديت الفضي |
| المهندس منسي | : | آه |
| العميل | : | أنا عايز لحام بس، ألحمها كده زي… |
| المهندس منسي | : | اللحام العريض؟ |
| العميل | : | آه لحام عريض بس صغيرة، في اليوم مثلاً أعملي 50-100 كيس حاجة زي كده |
| المهندس منسي | : | هو إنت عايز لحام عريض ولا لحام رفيع؟ |
| العميل | : | أيوه بالضبط عايز العريض، مش عايز الخط الرفيع ده |
| المهندس منسي | : | موجودة آه |
| العميل | : | طب ممكن أعرف عامله كام؟ |
| المهندس منسي | : | يعني 3600 جنيه مصري |
| العميل | : | ودي موجودة عند حضرتك بضاعة متوفرة؟ |
| المهندس منسي | : | بضاعة حاضرة آه |
| العميل | : | أنا في شارع الجيش دلوقتي، حضرتك موجود في باب الشعرية شارع المنسي |
| المهندس منسي | : | مضبوط آه |
| العميل | : | خلاص.. طب هي دي ليها أي إمكانيات تانية غير اللحام؟ |
| المهندس منسي | : | ليها آه، لما حضرتك تيجي بقى هتتعرف عليها |
| العميل | : | طب حضرتك قولي اسمها على الموقع |
| المهندس منسي | : | 301 ماركة المهندس منسي |
| العميل | : | تمام.. تمام.. أنا هشوفها على الموقع |
| المهندس منسي | : | ماشي مع السلامة |
| العميل | : | مع السلامة |