ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي
ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : أ/ زكريا

مهندس منسي : المهندس منسي معاك

العميل : إزيك يا باش مهندس أخبار سعادتك إيه يا باشا

مهندس منسي : إزيك يا غالي

العميل : الحمد لله تمام يا باشا، إحنا شركة بن زاد في دمياط، بنتعامل مع حضرتك في الشركة بناخد منك أكياس وكده

مهندس منسي : آه…

العميل : طب كان عندي استفسار كده بالنسبة للمكنة اللي هي بتقفل الغطا الألومنيا

مهندس منسي : آه

العميل : دي موجودة عند سعادتك؟

مهندس منسي : موجودة آه

العميل : دي سعرها عامل كام؟ وجديدة ولا مستعملة؟ ولا كده

مهندس منسي : 5300، إحنا كل المكن اللي عندنا جديد

العميل : دي بتقفل أي غطا بقى أي حجم قصدي

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : طب لو عايز أبص عليها يا باشا دي فين

مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية

العميل : يعني آجي في أي عنوان فيهم سهل

مهندس منسي : آه

العميل : طيب تمام، طب عنوان مدينة نصر مثلاً هيبقى فين؟

مهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً

العميل : ماشي يا باش مهندس، ماشي يا باشا متشكر جداً يا باشا، سلام عليكم

 

 

Author: Engineer Mansy

ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي
ماكينة لحام طبات العبوات البلاستيك بالاندكشن من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : أ/ زكريا

مهندس منسي : المهندس منسي معاك

العميل : إزيك يا باش مهندس أخبار سعادتك إيه يا باشا

مهندس منسي : إزيك يا غالي

العميل : الحمد لله تمام يا باشا، إحنا شركة بن زاد في دمياط، بنتعامل مع حضرتك في الشركة بناخد منك أكياس وكده

مهندس منسي : آه…

العميل : طب كان عندي استفسار كده بالنسبة للمكنة اللي هي بتقفل الغطا الألومنيا

مهندس منسي : آه

العميل : دي موجودة عند سعادتك؟

مهندس منسي : موجودة آه

العميل : دي سعرها عامل كام؟ وجديدة ولا مستعملة؟ ولا كده

مهندس منسي : 5300، إحنا كل المكن اللي عندنا جديد

العميل : دي بتقفل أي غطا بقى أي حجم قصدي

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : طب لو عايز أبص عليها يا باشا دي فين

مهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية

العميل : يعني آجي في أي عنوان فيهم سهل

مهندس منسي : آه

العميل : طيب تمام، طب عنوان مدينة نصر مثلاً هيبقى فين؟

مهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً

العميل : ماشي يا باش مهندس، ماشي يا باشا متشكر جداً يا باشا، سلام عليكم

 

 

Author: Engineer Mansy