ماكينة لحام موديل 301 ماركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام
العميل : كنت عايز ماكينة لحام زي دي 301وعلى فكرة الماكينة دي أنا واخدها من عندكم
المهندس منسي : ماشي ما هو موجودة المكنة دي عندنا ومازالت موجودة عندنا، إحنا ماركة براند، تعالى في أي وقت خدها، زي ما إنت خدتها المرة اللي فاتت زي ما إنت هتاخدها سعرنا ما اتغيرش، يعني السعر بتاعنا هوه هوه ما تغيرش، شوف سعرها كان كام ساعتها بال، هي سعرها من أول من أول ما أنشأنا الشركة وهي سعرها ، ضرب ال على 17.5 يعني 3500 جنيه أهلاً بيك وتشرفنا في أي وقت
العميل : تمام يا ريس مواعيد العمل من كام لكام
المهندس منسي : من 11 ص حتى 9 مساء الأجازة الأسبعية الجمعة