ماكينة لصق استيكر ليبل من شركة المهندس منسي

ماكينة لصق استيكر ليبل من شركة المهندس منسي 

ماكينة لصق استيكر ليبل من شركة المهندس منسي
ماكينة لصق استيكر ليبل من شركة المهندس منسي

العميل: السلام عليكم

المهندس منسي: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل: المهندس منسي

المهندس منسي: أيوه

العميل: إزي حضرتك

المهندس منسي: الحمد لله

العميل: بقول لحضرتك كنت بعمل استيكر بتاع باركود ليبول كده مطبوع يتلصق على إزازة عصير تمام

المهندس منسي: آه

العميل: عرض الاستيكر ده 5.5 والطول بتاعه 16 سم

المهندس منسي: آه

العميل: أكيد في مكنة بتلصقه على الإزازة على طول دايركت بدل ما أشيل بإيدي، عرفت إن عند حضرتك مكنة بتشيله من السيلكون بتاع الاستيكر وبتحطه على الإزازة، مش متوفر عند حضرتك الكلام ده؟

المهندس منسي: موجود آه

العميل: تمام.. المكنة دي تعمل كام؟

المهندس منسي:

العميل: يااااااااه كتير قوي ليه كده؟

المهندس منسي: دي مكنة جودتها عالية قوي لو جيت بصيت عليها هتلاقيها حاجة محترمة قوي

العميل: كام حضرتك قلت؟

، يعني 18000 جنيه مصري

العميل: تمام

المهندس منسي: وبعدين إنت النهاردة لما تيجي تشوف الضبطة بتاعت الليبول بتضبط لك الضبطة بالضبط على الحتة…

على الإزازة

العميل: تمام…

المهندس منسي: غير اليدوي تبص تلاقيها عمال طالع فوق ونازل تحت وحاجات نعكشة يعني

العميل: تمام

المهندس منسي: دي بتكويلك الليبول بشكل محترم قوي

العميل: تمام يا باشا، طب مكان حضرتك فين طيب؟

المهندس منسي: لو حضرتك شرفتني هتلاقي المكنة بضاعة حاضرة، وهتجيب عبوتك معاك هتجربها وإنت واقف ومش هناخد منك فلوس

العميل: تمام يا باشا

المهندس منسي: مش هناخد منك رسم معاينة، هتيجي تجرب، وهنتشرف بيك، ونتعرف بيك

العميل: ربنا يخليك يا باشا ده شرف لينا يا باشا…. طب هوه حضرتك مكانك فين يا باشا؟

المهندس منسي: إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر

العميل: طب بالنسبة اللي في باب الشعرية فين، واللي في حدائق القبة فين؟

المهندس منسي: هبعتلك الداتا بتاعتهم في رسالة دلوقتي

العميل: ماشي يا باشا، متشكر لذوق حضرتك

المهندس منسي: مع السلامة

 

Author: Engineer Mansy