ماكينة لصق ليبول من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم شركة المهندس يا فندم
المهندس منسي : أيوه
العميل : أنا كنت عايز أستفسر عن المكنة اللي هي بتاعت الليبول اللي هي بتاعت إزازة المياه أو الزيت
المهندس منسي : موجودة آه
العميل : اللي هي.. موجودة؟
المهندس منسي : آه..
العميل : هي والمكنة بتاعت البرشام اللي فوق اللي هي السلوفان
المهندس منسي : آه الاتنين موجودين إن شاء الله
العميل : دول عاملين سعر كام يا فندم كده؟
المهندس منسي : مكنة الليبول ، ومكنة الشرينك بتاع البرشامة بتعمل….
العميل : أنا عايز بالمصري مليش دعوة بال، عايز أعرف مصري
المهندس منسي : اضرب × 10
العميل : آه…
المهندس منسي : آه.. والتانية 430
العميل : ماشي يا فندم شكراً