مكنة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم
مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : باش مهندس أخبار حضرتك إيه؟
مهندس منسي : الحمد لله
العميل : لو سمحت أنا عايز أسأل على مكنة الفاكيوم موجودة عند حضرتك
مهندس منسي : إن شاء الله
العميل : إن شاء الله.. هوه حضرتك في منها تقريباً حوض و 2 حوض صح كده؟
مهندس منسي : آه
العميل : دي عامله كام ودي كام يا باش مهندس؟
مهندس منسي : 3850 والـ 2 حوض عامله 10500
العميل : دي بتشتغل كهرباء 220 ولا 380؟
مهندس منسي : 220 إن شاء الله
العميل : طب معلش الرولات بتاعتها بتاعت العبوات موجودة عند حضرتك ولا أجيبها من بره؟
مهندس منسي : موجودة إن شاء الله
العميل : دي عامله كام الطن بتاعها؟
مهندس منسي : 28
العميل : متشكرين يا باش مهندس، شكراً لحضرتك سلام عليكم