مكنة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

مكنة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

مكنة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي
مكنة الفاكيوم النصف اوتوماتيك من شركة المهندس منسي

العميل : سلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : باش مهندس أخبار حضرتك إيه؟

مهندس منسي : الحمد لله

العميل : لو سمحت أنا عايز أسأل على مكنة الفاكيوم موجودة عند حضرتك

مهندس منسي : إن شاء الله

العميل : إن شاء الله.. هوه حضرتك في منها تقريباً حوض و 2 حوض صح كده؟

مهندس منسي : آه

العميل : دي عامله كام ودي كام يا باش مهندس؟

مهندس منسي : 3850 والـ 2 حوض عامله 10500

العميل : دي بتشتغل كهرباء 220 ولا 380؟

مهندس منسي : 220 إن شاء الله

العميل : طب معلش الرولات بتاعتها بتاعت العبوات موجودة عند حضرتك ولا أجيبها من بره؟

مهندس منسي : موجودة إن شاء الله

العميل : دي عامله كام الطن بتاعها؟

مهندس منسي : 28

العميل : متشكرين يا باش مهندس، شكراً لحضرتك سلام عليكم

 

Author: Engineer Mansy