مكن تعبئة كريمات فرد الشعر في اكياس من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل : بقول لحضرتك يا فندم إحنا جبنا الرقم ده من على النت، حضرتك تبع شركة المهندس
المهندس منسي : أيوه
العميل : مكن تعبئة الأكياس
المهندس منسي : آه
العميل : حضرتك كنا عايزين نعرف سعر مكنة تعبئة الأكياس عامله كام حضرتك؟
المهندس منسي : إنت هتعبي إيه؟
العميل : مش فاهم حضرتك؟
المهندس منسي : يعني عايز تعبي إيه في الأكياس؟
العميل : كريم فرد
المهندس منسي : آه.. هوه في مكن نص أتوماتيك وفي مكن أتوماتيك
العميل : طبعاً حضرتك ده جديد بحالته طبعاً صح؟
المهندس منسي : آه كل المكن اللي عندنا زيرو آه
العميل : طب معلش إيه الفرق بين الـ 2 معلش ممكن توضحلي؟
المهندس منسي : النص أتوماتيك إنت بتحطلها الكيس بإيدك، أما المكنة الأتوماتيك هي بتاخد رول وتفصله وتعمله كيس وتحط فيه الكمية وتنزلها لوحدها
العميل : طب تمام، لو أتوماتيك حضرتك؟
المهندس منسي : لو نص أتوماتيك بتعمل 1350 ، ولو أتوماتيك بتعمل ، على أساس إن ال بـ 16
العميل : حضرتك قلتلي الأتوماتيك كام؟
المهندس منسي :
العميل : طب تمام… طب ديت موديل أنهي سنة حضرتك؟
المهندس منسي : نعم؟؟؟
العميل : الصناعة بتاعتها حضرتك سنة كام؟الصناعة بتاعتها إيه؟بلدها إيه حضرتك؟
المهندس منسي : لأ دي ماركة، براند عالمي، يعني هي ماركة المهندس منسي النهاردة ماركة عالمية، يعني النهاردة إحنا بنوزع في العالم كله
العميل : تمام
المهندس منسي : بنصنع قطع الغيار بره وبعد كده بنجمعها
العميل : طب بقول لحضرتك…
المهندس منسي : في ضمان لمدة سنة ضد عيوب الصناعة و10 سنين توفير قطع الغيار لحساب العميل
العميل : طب بقول لحضرتك يا باشا هي الكهربا بتاعتها أد إيه؟
المهندس منسي : كل المكن بتاعنا بدون استثناء الكهربا بتاعته 220 إلا لو العميل طلب غير كده، كهربا البيوت العادية
العميل : العنوان فين حضرتك؟
المهندس منسي : إحنا عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل : فين في باب الشعرية
المهندس منسي : هبعتلك العنوان في رسالة حالاً
العميل : طيب خلاص يا باشا عشان أنا كده كده في الموسكي ممكن أروحلهم، همه فاتحين دلوقتي طبعاً صح؟
المهندس منسي : لأ همه أجازة يوم الجمعة
العميل : طب ماشي ممكن تبعتلي العنوان بعد إذن حضرتك
المهندس منسي : إن شاء الله
العميل : ماشي شكراً يا فندم، السلام عليكم