عبوات تعبئة الكريم مقدمة من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : وعليكم السلام
العميل : اهلا يا أفندم .
المهندس منسي : اهلا بيك
العميل : بقولك لحضرتك انا شفت على الصفحة بتاعتكم انا كنت ببحث على عبوة اللى تاخد 500 مل. تمام
المهندس منسي : اه
العميل : هعبيها كريم فلافيت عند حضرتكم عبوات اشكال كتيرة
المهندس منسي : هتعبيها ايه ؟
العميل : كريم اه
المهندس منسي : هى الكمية قد ايه ؟
العميل : حضرتك على العبوة حجمها 500 مل
المهندس منسي : اه ، الكمية المطلوبة ؟
العميل : هى حضرتك اقل كمية فى الشهر كام ؟
المهندس منسي : هى مش بالشهر اى كمية على حسب لو انت عايز كمية قليلة تعمل اسطمبه لو مش عايز كمية قليلة وعايز كمية كبيرة مثلا على الاقل 25 ، 25 الف عبوة .
العميل : اه
المهندس منسي : ديه عادى نعملك احنا الاسطمبه .
العميل : بصراحة انا لسه بادى فى مشروع كده فافتكرت ان فى عبوات اقدر اشتريها .
المهندس منسي : هو احنا بنعمل بالطلب بناء على طلب العميل
العميل : طب مش ممكن اشترى من الحاجة اللى موجودة او كده .
المهندس منسي : لا صدقنى لو كان فيه مكنتش اتاخرت عنك ابدا ، احنا ممكن نعمل الاسطمبه والاسطمبه هتكلفك وتصنع الكمية اللى انت عايزها .
العميل : تمام اوك مفيش مشكلة مع السلامة
المهندس منسي : سلام