ماكينة لحام بالسير موديل 301 من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم
المهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
العميل :كيف الحال
المهندس منسي : الحمد لله
العميل :بقولك أنا عايز ماكينة السير، إنتم مكانكم فين؟ خلف رئاسة حي باب الشعرية صح ولا أنا غلطان؟
المهندس منسي : عايز مكنة إيه؟
العميل :ماكينة فيلينج اللي بتقفل مكان من تحت الغطا، أنا خدت 2 من عندكم قبل فترة مش عارف إنت حضرتك اللي في باب الشعرية ولا لأ؟
المهندس منسي : آه باب الشعرية عندنا حدائق القبة، مدينة نصر، باب الشعرية، 6 أكتوبر
العميل :باب الشعرية اللي هوه خلف قسم الشرطة ولا أنا غلطان؟
المهندس منسي : آه خلف رئاسة حي باب الشعرية، همه قسم الشرطة نقلوه
العميل :آه.. آه… كويس، أنا عاوز أنا كنت خدت من عندكم من شهر كده ولا حاجة 2 مكاين وعايز 2 تنيين
المهندس منسي : آه
العميل :فعايز أحولك الفلوس وحد يجيبلي، شوفلي الموضوع بالله عليك واديني خبر
المهندس منسي : ماشي مفيش مشكلة شرفنا…
العميل :طب ماشي أحولك الفلوس إزاي..
المهندس منسي : أنا هبعتلك تليفون المبيعات دلوقتي في رسالة هتتابع معاهم
العميل :طيب ابعتهولي بالله عليك والله، شكراً لك
المهندس منسي : ماشي مع السلامة