ماكينة تغليف علب البارفان من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف علب البارفان من شركة المهندس منسي

ماكينة تغليف علب البارفان من شركة المهندس منسي
ماكينة تغليف علب البارفان من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : إنت شفت الماكينة اللي هيا علي النت دي ؟

مهندس منسي : ماكينة إيه؟؟

العميل : ماكينة التغليف

مهندس منسي : ما هو مكن التغليف كتير

العميل : أمير معاك

مهندس منسي : أمير مين؟

العميل : إمباح بعت.. أمير

مهندس منسي : بتاع إيه؟؟؟ ما هو في عدد كبير من المستفسرين، فقولي…

العميل : إمبارح قلتلي ابعتلي الماكينة اللي شفتها أنا على اليوتيوب عملتلك كوبي على كده وبعتلك على الفايبر، اتصلت بيك قلتلي لحظة أشوف الماكينة وأرجعلك

مهندس منسي : أنا ما عنديش فايبر، أنا مشترك بس….

العميل : أنا اتصل الرقم هادا اللي اديتهولي علي النت عندك إمبارح

مهندس منسي : ما هو في عدد كبير يا أمير، طب قولي إنت عايز تغلف إيه؟

العميل : عايز أغلف علب برفان، عطورات

مهندس منسي : علب طرقة عطورات

العميل : هاي الآلة اللي بدي إياها عم بتغلف علب برفان عطورات، بتغلف أشياء كتير، 90 مللي لتر، على 70

مهندس منسي : آه… علب برفان

العميل : آلة.. آلة تغليف علب برفان

مهندس منسي : عايز آلة تغلف علب البرفان.. ماشي

العميل : راح أرسلك إس إم إس هلق، فيه وبتخش على النت وبتشوف الماكينة اللي أنا بريدها

مهندس منسي : ماشي يا غالي

العميل : عم تفهمني؟

مهندس منسي : يعني شويه

العميل : هلق راح أبعتلك ماسيج راح تلاقي فيه لينك كده على اليوتيوب…

مهندس منسي : ماشي ابعتلي الماسيج على الواتس وأنا هبص عليه وربنا ييسر

العميل : على الفايبر ممكن؟

مهندس منسي : لا والله أنا عندي واتس بس

العميل : آه… معنا كتير واتس آب…

مهندس منسي : لو مش عارف تبعته على الواتس ابعته على الميل

العميل : هقوم بتنزيل الواتس آب على الموبايل وراح أبعتلك الماسيج على الواتس آب، على النمرة اللي هيا … ؟

مهندس منسي : طيب

العميل : مع السلامة

مهندس منسي : السلام عليكم

العميل : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

 

Author: Engineer Mansy