ماكينة فاكيوم 2 غرفة لشفط الهواء من الأكياس من شركة المهندس منسي

ماكينة فاكيوم 2 غرفة لشفط الهواء من الأكياس من شركة المهندس منسي

ماكينة فاكيوم 2 غرفة لشفط الهواء من الأكياس من شركة المهندس منسي
ماكينة فاكيوم 2 غرفة لشفط الهواء من الأكياس من شركة المهندس منسي

العميل : السلام عليكم

مهندس منسي : عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

العميل : إزيك يا باش مهندس

مهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : أنا محمد بتاع البن

مهندس منسي : إيه؟؟؟

العميل : بتاع البن

مهندس منسي : آه

العميل : كنت واخد منك ورق الألومنيا اللي هي زي البست ديت

مهندس منسي : آه

العميل : معايا المهندس زكريا؟

مهندس منسي : لأ مع حضرتك المهندس منسي اتفضل، ما هو واحد

العميل : إزيك يا باش مهندس

مهندس منسي : أهلاً بيك

العميل : طب يا فندم أنا كنت واخد من عند حضرتك مكنة فاكيوم إم تو باك اللي هي… عايزين واحدة تانية، اللي هي…. فاكيوم 2 غرفة

مهندس منسي : ماشي تيجي تنورني

العميل : هي بتعمل كام يا باشا؟

مهندس منسي : بس لما تيجي بس نتعرف على بعض علشان خاطر إنت راجل زبون قديم، فما ينفعش بقى تعمل كام وما تعملش كام، ما هي أسعارنا متلقحة على النت، لازم تليفونات، ما هي متلقحة على النت، طول النهار وطول الليل موجودة، تعالى بقى شرفنا بالزيارة نشوفك يا عم محمد…

مهندس منسي : وبعدين إنت مش اشترتها قبل كده؟

العميل : آه

مهندس منسي : طب يعني ما هو اشترتها قبل كده، أمال بتقول بكام ليه بقى؟

العميل : إحنا عايزين واحدة تانية، في راجل…

مهندس منسي : السعر اللي إنت اشتريت بيه هوه نفسه، أنا ما غيرتش

العميل : أنا شاري من زمان، بقالها سنة أو سنة ونص، كانت بـ 10.5، هي بـ 10.5 يا باش مهندس

مهندس منسي : لأ 10.5 إيه بقى

العميل : مين معايا؟

مهندس منسي : معاك المهندس منسي

العميل : معايا ؟

مهندس منسي : أيوه معاك يا غالي، هوه ساعتها كان ال بكام؟

العميل : كان بـ 5 جنيه

مهندس منسي : لأ كان ممكن يكون بـ 7 جنيه، هوه عموماً بـ وإحنا بنحاسب ال بـ 12.5 يعني عامله النهاردة 18000

العميل : ماشي يا باشا ألف شكر

مهندس منسي : مع السلامة

العميل : السلام عليكم

مهندس منسي : ولو حبيت تعرف أسعار تاني بعد كده خش على النت هتلاقي السعر بتاعي موجود قدام أمة لا إله إلا الله، أنا ما بخبيش حاجة عن حد

العميل : ماشي يا باشا

مهندس منسي : إحنا شركة عالمية مش شركة مصرية، لينا فرع في هونج كونج، ولينا فرع في الصين، وبنفتح في المغرب أهوت، وطالعين السعودية، يعني 4 دول، فلازم أسعارنا تبقى موحدة، كون إن حد بيخبط فيا في السعر، خلي اللي يخبط يخبط بقى، ما لناش فيه

العميل : ربنا ينعم عليك يا هندسة

مهندس منسي : بس هوه في الآخر إنت بتتعامل مع شركة محترمة ليها اسمها، مش بتتعامل مع واحد من الشارع، يعني معناها إنك هتاخد المكنة خدمة ما بعد البيع موجودة، احترام، قطعة غيار هتلاقيها، هتحتاج كل حاجة هتلاقيها، إنما هوه الهليسه كتير، والخيبانين في عقلهم كتير

العميل : ماشي يا باش مهندس، ما أتحرمش منك يا رب

مهندس منسي : ماشي يا حبيبي، مع السلامة

العميل : اتفضل

Author: Engineer Mansy